@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MUGGLIA ÄR ÖVER 10 ÅR GAMMAL!!!!
1 jan, 2017 12:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: MUGGLIA ÄR ÖVER 10 ÅR GAMMAL!!!! JApp men det har inte varit öppet för vem som helst att registrera sig ännu i 10 år
1 jan, 2017 12:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: MUGGLIA ÄR ÖVER 10 ÅR GAMMAL!!!! JApp men det har inte varit öppet för vem som helst att registrera sig ännu i 10 år YAY!!!! 1 jan, 2017 12:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: MUGGLIA ÄR ÖVER 10 ÅR GAMMAL!!!! JApp men det har inte varit öppet för vem som helst att registrera sig ännu i 10 år Bar det inte den 14 januari 2007 som man kunde registrera sig första gången, tror jag han skrev 1 jan, 2017 12:52 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: MUGGLIA ÄR ÖVER 10 ÅR GAMMAL!!!! JApp men det har inte varit öppet för vem som helst att registrera sig ännu i 10 år Bar det inte den 14 januari 2007 som man kunde registrera sig första gången, tror jag han skrev Jag tror det.. Någon gång i mitten av januari iallafall!
1 jan, 2017 12:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: MUGGLIA ÄR ÖVER 10 ÅR GAMMAL!!!! JApp men det har inte varit öppet för vem som helst att registrera sig ännu i 10 år Bar det inte den 14 januari 2007 som man kunde registrera sig första gången, tror jag han skrev Jag tror det.. Någon gång i mitten av januari iallafall! Ja 1 jan, 2017 12:56 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Aydane: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Bra Vad är en coachsida? Skrev lite fel xD Coach sida. Coache Hedge. Jag fattar fortfarande inte vad du snackar om xD han är en satyr xD Genitivformen av coach på svenska är 'coachs'. *svensklärare away* Haha, nä, men tänkte bara att det skulle förklara förvirringen lite Det som skrevs var alltså "jag håller med Coach Hedge(som är en person som jag antar tycker illa om fyrverkerier)". Ja men precis. Tack xD Okej xD Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 1 jan, 2017 13:22 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
1 jan, 2017 14:04 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
1 jan, 2017 14:07 |
|
Emmi
Prefekt |
2017 fick sån mysig början, Soligt & några minus grader! Jag har druckit te ur världens mysigaste mugg och skrinnat på gården!
1 jan, 2017 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen