@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Dashie97: Bra Vad är en coachsida? Skrev lite fel xD Coach sida. Coache Hedge.
1 jan, 2017 01:26 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet om man kan med väckarklockan på mobilen göra så att om man tex har den ställd på en viss tid som den ska ringa att om man använder hörlurar så ringer den bara i dem så det inte hörs utanför?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2017 01:42 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vågar inte säga att jag har en bra känsla angående det nya året men jag vågar säga att jag har styrka att ta mig igenom saker - bra som dåligt .. det är annorlunda nu än för ett år sedan. Känner mig mycket..äldre? än vid starten av 2016.. var det verkligen bara ett år sedan?
1 jan, 2017 02:05 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Bra Vad är en coachsida? Skrev lite fel xD Coach sida. Coache Hedge. Jag fattar fortfarande inte vad du snackar om xD Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 1 jan, 2017 03:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har världens äckligaste träningsvärk rund midjan. VAD ÄR DET FÖR NÅGOT?! Ja, kom efter en nyårsnatt i namba med en hel del dans från 2:30-4 på morgonen. Men alltså... va?
Har inte shottat efter druckigt särskilt mycket under 2016, så det kanske är alkoholsträningsvärk? Hört talas om det? Ny sorts träningsvärk redo att attackera oss under 2017? Lika bra att gå nykter i år, SKÅL! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 jan, 2017 08:27 |
|
Lollo16
Elev |
1 jan, 2017 10:07 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Dashie97: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Bra Vad är en coachsida? Skrev lite fel xD Coach sida. Coache Hedge. Jag fattar fortfarande inte vad du snackar om xD han är en satyr xD
1 jan, 2017 10:46 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Bra Vad är en coachsida? Skrev lite fel xD Coach sida. Coache Hedge. Jag fattar fortfarande inte vad du snackar om xD han är en satyr xD Genitivformen av coach på svenska är 'coachs'. *svensklärare away* Haha, nä, men tänkte bara att det skulle förklara förvirringen lite Det som skrevs var alltså "jag håller med Coach Hedge(som är en person som jag antar tycker illa om fyrverkerier)". 1 jan, 2017 11:44 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Dashie97: Bra Vad är en coachsida? Skrev lite fel xD Coach sida. Coache Hedge. Jag fattar fortfarande inte vad du snackar om xD han är en satyr xD Genitivformen av coach på svenska är 'coachs'. *svensklärare away* Haha, nä, men tänkte bara att det skulle förklara förvirringen lite Det som skrevs var alltså "jag håller med Coach Hedge(som är en person som jag antar tycker illa om fyrverkerier)". Ja men precis. Tack xD
1 jan, 2017 11:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Det ser så himla konstigt ut när det står 2017 där nere! Inte 2014, inte 2015, inte 2016 utan 2017??? Jisses börjar på det 4e årtalet på mugglis nu för mig??!
1 jan, 2017 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen