Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23341 23342 23343 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Vi ses nästa år dårå! 8D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 dec, 2016 17:52

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤

OMFG!!!! Grattis som tusan!!! Hälsa från mig!!! OMG!!! Vid Olympen wow!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

31 dec, 2016 18:13

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤
Ååååå ♥ Önskar er allt gott!!

31 dec, 2016 18:42

Lazarus
Prefekt

Avatar


Babblar på lite här. Måste få ur mig mina tankar.

Spoiler:
Tryck här för att visa!Alltså, en av dem som jobbar på Netto här... vi har någon konstig grej som började i maj förra året när jag hade rosa hår, och var tvungen att gå tillbaka och köpa nån grej jag glömde.
Möttes av "Redan tillbaka?" och sådär fint leende.

Vi småpratar ibland när han är där, men oftast är det mer "yo, märkte du att jag kom in?"-känsla och så letar jag med blicken efter honom varje gång för att se om han märker. Hans leende är sådär löjligt fint.

Det konstigaste är nog att vi aldrig frågat om varandras namn (jag har försökt se på namnbrickan men han har aldrig någon), men hans ena arbetskamrat ropade på honom en gång precis när han gick förbi mig, så jag vet vad han heter. Men han vet inte vad jag heter, och jag vet inte om han vet att jag vet vad han heter.
Så nyårslöftet är att fråga honom om namnet haha... så han får veta vad jag heter, om han nu skulle vilja det I guess.

Det hela är så gulligt på något sätt, för det känns som att han alltid blir så glad av att se mig där. Även om jag försöker förklara det logiskt att det ändå är en del av hans jobb.
Men jag blir glad när jag ser honom där också, känns som att det är den enda personen jag pratar med här. Vilket kanske ändå är lite sorgligt för jag har snart bott här i 3 år.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

31 dec, 2016 18:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤



Ååååh grattis ♥ va roligt!!!

31 dec, 2016 20:57

thecellabration
Elev

Avatar


klockan är 20 över 9 på nyårsafton och jag ligger i min säng och kollar på shameless

tror jag kanske är påväg att bli sjuk också gott nytt år

31 dec, 2016 21:22

gingerhair
Elev

Avatar


Hatar fyrverkerier, dra åt helvete

31 dec, 2016 21:27

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤

Åh, stort grattis! ♥

31 dec, 2016 22:47

Frivolt
Elev

Avatar


Varför e folk så sega??? Vill se Grevinnan och Betjänten nu!!!!

31 dec, 2016 22:50

Obliviate_
Elev

Avatar


Gott nytt år mugglis. Hoppas på ett bra kommande år.

31 dec, 2016 22:57

1 2 3 ... 23341 23342 23343 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.