Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23340 23341 23342 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Emmi
Prefekt

Avatar


Alltså näee.. Fyfan. Kan inte 2017 komma precis nu? Orkar inte vänta i 7 och en halt timma ännu.. Vill bara glömma 2016 NU

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

31 dec, 2016 15:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Alltså näee.. Fyfan. Kan inte 2017 komma precis nu? Orkar inte vänta i 7 och en halt timma ännu.. Vill bara glömma 2016 NU


Vadåd då?
För mig har det varit ett bra år

31 dec, 2016 15:28

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Alltså näee.. Fyfan. Kan inte 2017 komma precis nu? Orkar inte vänta i 7 och en halt timma ännu.. Vill bara glömma 2016 NU


Vadåd då?
För mig har det varit ett bra år

Alltså det harbju varit ett bra år.. Men jag har övervägt självskada i år. (Inte gjort det men varit nära!!!) Och jag vill bara gå vidaree..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

31 dec, 2016 15:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
Alltså näee.. Fyfan. Kan inte 2017 komma precis nu? Orkar inte vänta i 7 och en halt timma ännu.. Vill bara glömma 2016 NU


Vadåd då?
För mig har det varit ett bra år

Alltså det harbju varit ett bra år.. Men jag har övervägt självskada i år. (Inte gjort det men varit nära!!!) Och jag vill bara gå vidaree..


Åh vad jobbig. Tur för dig att Finland ligger före i tid

31 dec, 2016 15:36

Frivolt
Elev

Avatar


Det blåser ju inte lite ute känns som att balkongen ska flyga iväg! Eller huset!

31 dec, 2016 15:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Imorgon är det 2017!!! Så jävla sköönt!! BYE BYE skitår 2016

YAYAYAYAYAYAYAYAY ÄNTLIGEN DET HÄR SKITÅRET ÄR ÖVER!!!!!!!!!



ELLER HUUUUR!!!!!! SÅ JÄVLA SKÖNT!!

Alltså 2017 kan fan inte bli värre, det får inte bli värre!!!!!

Vsaldrug så säker på det.........

31 dec, 2016 16:08

introvertsaxofonist
Elev

Avatar

+11


Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤

"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson

31 dec, 2016 17:17

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤

Grattis

31 dec, 2016 17:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤

GRATTIS!!!!!!!!

31 dec, 2016 17:22

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av introvertsaxofonist:
Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤
Grattis ^_^

31 dec, 2016 17:36

1 2 3 ... 23340 23341 23342 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.