@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
OMG!! EN dag kvar sen är det 2017!! FYFAN VA SKÖNT!!!!!!
Har aldrig längtat efter ett nytt år lika mkt som nu xD xD 31 dec, 2016 00:11 |
|
Hedwig96
Elev |
Hoppas verkligen att 2017 blir lika AWESOME som 2016
O va ska man hitta på för nyårslöften då!? Sku va kul att ha någå men vet int vad 31 dec, 2016 00:18 |
|
Emmi
Prefekt |
Några nyårslöften jag kommit på x)
-Klara 50 jongleringar med fotbollen! -Fåå spela en hel PSL match! -Skriva mer fritt på internet och inte så stelt som nu! -Bli mindre "privat" utan öppna mig mera -Hitta ett bra gymnasium/yrkesskola inför 2018 x) Ahhahah detta kommer SKITA skig!
31 dec, 2016 00:24 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Mina mål 2017
- Spara pengar - Komma längre i starstable - Köpa minst 6 hästar i starstable och maxlevla alla - Fota mer i starstable och upp på blogg - Filma mer i starstable och upp på youtube - Göra minst 100 nya karaktärer till karaktärs collectionen - Börja och avsluta minst 1 rollspel - Göra mer generations rollspel - Fixa min vanliga dator - Börja spela sims mer - Filma i sims och upp på youtube - Fota mycket i sims - Filma Alla spel jag spelar och upp på youtube I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 31 dec, 2016 00:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Hahahh WTF?! "Äiti" är ett lån ord också. " emo " eller " emma " är den ursprungliga ord för mor, detta om finskan! Antimgen stämmer det minte eller så är det helt sinnesjukt!!!!
31 dec, 2016 00:55 |
|
Fellrendión
Elev |
31 dec, 2016 01:59 |
|
Emmi
Prefekt |
31 dec, 2016 02:13 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag vill förändra världen men det är svårt när en är en liten trettonårig skitunge som inte gör något annat än drömma om att faktiskt göra skillnad. Det finns så många människor på den här jorden som lider, blir diskriminerade och utsatta för olika saker och jag känner mig hemsk som inte hjälper dem, men jag känner mig så obetydlig.
aaaaaa 31 dec, 2016 02:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag hade sån fin dröm, och vaknade glad för en gångs skull. Var verkligen så glad i drömmen, och nu önskar jag lite att jag kunde våga vara så i det verkliga livet också.
31 dec, 2016 10:04 |
|
LauraTree
Elev |
31 dec, 2016 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen