Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23337 23338 23339 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter

år 2017 lär bli detta år snarlikt
Men vad har egentligen 2016 varit
En idiot blev vald till president
Och många kända människor har Gud till himlen sänt
Terrordåden har varit många
Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa
Lämna EU röstade Storbritannien för
Och i världen skapade det ett väldigt gehör
Många har blivit främlingsfientliga på vår jord
Även här uppe i nord
Våran politik har varit väldigt skakig
Och inte speciellt saklig
Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans
Vi måste bara " bjuda upp till dans"
För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra
Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra
Alla människor borde jobba som ett lag
Både du och jag
Vi människor är faktiskt av samma sort
Vi borde riva murar inte bygga fort
Men även om många av oss beter sig rätt
Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt
Visst, det kanske är skönare att bara blunda
Men att vi människor har problem kan vi inte runda
Men för mänskligheten är det värt att ta en strid
Även om det kan ta en lång tid
Att få till en förändring för alla
Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla
Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand
Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land

Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den!

GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!


Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee

30 dec, 2016 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter

år 2017 lär bli detta år snarlikt
Men vad har egentligen 2016 varit
En idiot blev vald till president
Och många kända människor har Gud till himlen sänt
Terrordåden har varit många
Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa
Lämna EU röstade Storbritannien för
Och i världen skapade det ett väldigt gehör
Många har blivit främlingsfientliga på vår jord
Även här uppe i nord
Våran politik har varit väldigt skakig
Och inte speciellt saklig
Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans
Vi måste bara " bjuda upp till dans"
För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra
Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra
Alla människor borde jobba som ett lag
Både du och jag
Vi människor är faktiskt av samma sort
Vi borde riva murar inte bygga fort
Men även om många av oss beter sig rätt
Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt
Visst, det kanske är skönare att bara blunda
Men att vi människor har problem kan vi inte runda
Men för mänskligheten är det värt att ta en strid
Även om det kan ta en lång tid
Att få till en förändring för alla
Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla
Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand
Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land

Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den!

GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!


Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30 dec, 2016 23:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter

år 2017 lär bli detta år snarlikt
Men vad har egentligen 2016 varit
En idiot blev vald till president
Och många kända människor har Gud till himlen sänt
Terrordåden har varit många
Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa
Lämna EU röstade Storbritannien för
Och i världen skapade det ett väldigt gehör
Många har blivit främlingsfientliga på vår jord
Även här uppe i nord
Våran politik har varit väldigt skakig
Och inte speciellt saklig
Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans
Vi måste bara " bjuda upp till dans"
För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra
Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra
Alla människor borde jobba som ett lag
Både du och jag
Vi människor är faktiskt av samma sort
Vi borde riva murar inte bygga fort
Men även om många av oss beter sig rätt
Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt
Visst, det kanske är skönare att bara blunda
Men att vi människor har problem kan vi inte runda
Men för mänskligheten är det värt att ta en strid
Även om det kan ta en lång tid
Att få till en förändring för alla
Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla
Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand
Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land

Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den!

GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!


Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ( godnatt)

30 dec, 2016 23:15

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Snape: "Page 394." Basically is perrong 9 3/4.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2016 23:18

Detta inlägg ändrades senast 2016-12-30 kl. 23:18
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter

år 2017 lär bli detta år snarlikt
Men vad har egentligen 2016 varit
En idiot blev vald till president
Och många kända människor har Gud till himlen sänt
Terrordåden har varit många
Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa
Lämna EU röstade Storbritannien för
Och i världen skapade det ett väldigt gehör
Många har blivit främlingsfientliga på vår jord
Även här uppe i nord
Våran politik har varit väldigt skakig
Och inte speciellt saklig
Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans
Vi måste bara " bjuda upp till dans"
För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra
Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra
Alla människor borde jobba som ett lag
Både du och jag
Vi människor är faktiskt av samma sort
Vi borde riva murar inte bygga fort
Men även om många av oss beter sig rätt
Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt
Visst, det kanske är skönare att bara blunda
Men att vi människor har problem kan vi inte runda
Men för mänskligheten är det värt att ta en strid
Även om det kan ta en lång tid
Att få till en förändring för alla
Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla
Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand
Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land

Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den!

GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!


Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ( godnatt)

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (God natt)

30 dec, 2016 23:18

Emmi
Prefekt

Avatar


Bör man samla på bönor här på mugglis? ELler är det bara slöseri?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 dec, 2016 23:25

Solkatten
Elev

Avatar


Sista dagen på året imorgon då!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2016 23:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Sista dagen på året imorgon då!

Jäpp om 23 minuter

30 dec, 2016 23:36

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sista dagen på året imorgon då!

Jäpp om 23 minuter

För mig är det 2017 om 23h och 22 minuter x) Gott nytt år i förskott!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

30 dec, 2016 23:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Sista dagen på året imorgon då!

Jäpp om 23 minuter

För mig är det 2017 om 23h och 22 minuter x) Gott nytt år i förskott!

GOTT NYTT ÅR I FÖRSKOTT!!!!

30 dec, 2016 23:51

1 2 3 ... 23337 23338 23339 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.