@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter år 2017 lär bli detta år snarlikt Men vad har egentligen 2016 varit En idiot blev vald till president Och många kända människor har Gud till himlen sänt Terrordåden har varit många Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa Lämna EU röstade Storbritannien för Och i världen skapade det ett väldigt gehör Många har blivit främlingsfientliga på vår jord Även här uppe i nord Våran politik har varit väldigt skakig Och inte speciellt saklig Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans Vi måste bara " bjuda upp till dans" För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra Alla människor borde jobba som ett lag Både du och jag Vi människor är faktiskt av samma sort Vi borde riva murar inte bygga fort Men även om många av oss beter sig rätt Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt Visst, det kanske är skönare att bara blunda Men att vi människor har problem kan vi inte runda Men för mänskligheten är det värt att ta en strid Även om det kan ta en lång tid Att få till en förändring för alla Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den! GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee 30 dec, 2016 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter år 2017 lär bli detta år snarlikt Men vad har egentligen 2016 varit En idiot blev vald till president Och många kända människor har Gud till himlen sänt Terrordåden har varit många Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa Lämna EU röstade Storbritannien för Och i världen skapade det ett väldigt gehör Många har blivit främlingsfientliga på vår jord Även här uppe i nord Våran politik har varit väldigt skakig Och inte speciellt saklig Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans Vi måste bara " bjuda upp till dans" För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra Alla människor borde jobba som ett lag Både du och jag Vi människor är faktiskt av samma sort Vi borde riva murar inte bygga fort Men även om många av oss beter sig rätt Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt Visst, det kanske är skönare att bara blunda Men att vi människor har problem kan vi inte runda Men för mänskligheten är det värt att ta en strid Även om det kan ta en lång tid Att få till en förändring för alla Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den! GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 30 dec, 2016 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter år 2017 lär bli detta år snarlikt Men vad har egentligen 2016 varit En idiot blev vald till president Och många kända människor har Gud till himlen sänt Terrordåden har varit många Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa Lämna EU röstade Storbritannien för Och i världen skapade det ett väldigt gehör Många har blivit främlingsfientliga på vår jord Även här uppe i nord Våran politik har varit väldigt skakig Och inte speciellt saklig Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans Vi måste bara " bjuda upp till dans" För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra Alla människor borde jobba som ett lag Både du och jag Vi människor är faktiskt av samma sort Vi borde riva murar inte bygga fort Men även om många av oss beter sig rätt Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt Visst, det kanske är skönare att bara blunda Men att vi människor har problem kan vi inte runda Men för mänskligheten är det värt att ta en strid Även om det kan ta en lång tid Att få till en förändring för alla Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den! GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ( godnatt) 30 dec, 2016 23:15 |
|
Solkatten
Elev |
Snape: "Page 394." Basically is perrong 9 3/4.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2016 23:18
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-30 kl. 23:18
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter år 2017 lär bli detta år snarlikt Men vad har egentligen 2016 varit En idiot blev vald till president Och många kända människor har Gud till himlen sänt Terrordåden har varit många Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa Lämna EU röstade Storbritannien för Och i världen skapade det ett väldigt gehör Många har blivit främlingsfientliga på vår jord Även här uppe i nord Våran politik har varit väldigt skakig Och inte speciellt saklig Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans Vi måste bara " bjuda upp till dans" För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra Alla människor borde jobba som ett lag Både du och jag Vi människor är faktiskt av samma sort Vi borde riva murar inte bygga fort Men även om många av oss beter sig rätt Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt Visst, det kanske är skönare att bara blunda Men att vi människor har problem kan vi inte runda Men för mänskligheten är det värt att ta en strid Även om det kan ta en lång tid Att få till en förändring för alla Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den! GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! Noooooooooooooooooooooooooooppppppeeeeeeee JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ( godnatt) JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO (God natt) 30 dec, 2016 23:18 |
|
Emmi
Prefekt |
30 dec, 2016 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Sista dagen på året imorgon då!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2016 23:30 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2016 23:36 |
|
Emmi
Prefekt |
30 dec, 2016 23:38 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2016 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen