@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av thecellabration: i'm sure it'll be great in any case!! mitchan wow tack så jättemycket!!! kommer kanske inte ha så mycket möjlighet att utveckla några karaktärer så mycket som jag vill eftersom jag bara ska spendera ca 100 timmar på detta men det kommer nog bli lite bättre i alla fall i hope!! haha alltså, är continually så avundsjuk på alla som har actual gymnasiearbete på 100 timmar och viss valfrihet/kreativitet... mitt gymnasiearbete gick ut på att komma till skolans djuranläggning en helg och mata djuren på en eller två avdelningar + kratta lite hö och mocka lite getbajs....... liksom, samma grej för alla i klassen, utan valmöjlighet :'( så upprörd ![]()
30 dec, 2016 22:38 |
|
Borttagen
|
30 dec, 2016 22:49
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-30 kl. 22:54
|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
30 dec, 2016 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Nu räddar jag ginny från basilisken xd Nepp, du dricker polyjuice elexir 30 dec, 2016 22:51 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Nu räddar jag ginny från basilisken xd Nepp, du dricker polyjuice elexir F*n trodde det var på 265 men men EDIT: Men nu gör jag det
30 dec, 2016 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Nu räddar jag ginny från basilisken xd Nepp, du dricker polyjuice elexir F*n trodde det var på 265 men men Kanske är 275, du tar det snart. Själv så funderar jag på om Håkan vågar döda alla på mugglarportalens ögon genom att lägga upp min nyårs dikt 30 dec, 2016 22:53 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av thecellabration: i'm sure it'll be great in any case!! mitchan wow tack så jättemycket!!! kommer kanske inte ha så mycket möjlighet att utveckla några karaktärer så mycket som jag vill eftersom jag bara ska spendera ca 100 timmar på detta men det kommer nog bli lite bättre i alla fall i hope!! haha alltså, är continually så avundsjuk på alla som har actual gymnasiearbete på 100 timmar och viss valfrihet/kreativitet... mitt gymnasiearbete gick ut på att komma till skolans djuranläggning en helg och mata djuren på en eller två avdelningar + kratta lite hö och mocka lite getbajs....... liksom, samma grej för alla i klassen, utan valmöjlighet :'( så upprörd gud vad tråkigt?? min bästa vän går hantverk florist och hon har inte heller någon valfrihet /: 30 dec, 2016 22:56 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Nu räddar jag ginny från basilisken xd Nepp, du dricker polyjuice elexir F*n trodde det var på 265 men men Kanske är 275, du tar det snart. Själv så funderar jag på om Håkan vågar döda alla på mugglarportalens ögon genom att lägga upp min nyårs dikt Det var 266. Men dina dikter är så bra så ingens ögon skulle bli skadade på nyår
30 dec, 2016 22:56 |
|
Borttagen
|
Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter
år 2017 lär bli detta år snarlikt Men vad har egentligen 2016 varit En idiot blev vald till president Och många kända människor har Gud till himlen sänt Terrordåden har varit många Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa Lämna EU röstade Storbritannien för Och i världen skapade det ett väldigt gehör Många har blivit främlingsfientliga på vår jord Även här uppe i nord Våran politik har varit väldigt skakig Och inte speciellt saklig Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans Vi måste bara " bjuda upp till dans" För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra Alla människor borde jobba som ett lag Både du och jag Vi människor är faktiskt av samma sort Vi borde riva murar inte bygga fort Men även om många av oss beter sig rätt Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt Visst, det kanske är skönare att bara blunda Men att vi människor har problem kan vi inte runda Men för mänskligheten är det värt att ta en strid Även om det kan ta en lång tid Att få till en förändring för alla Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den! 30 dec, 2016 23:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, här kommer världens sämst nyårsdikt, skriven på 10 minuter år 2017 lär bli detta år snarlikt Men vad har egentligen 2016 varit En idiot blev vald till president Och många kända människor har Gud till himlen sänt Terrordåden har varit många Och vissas liv har därför inte blivit tillräckligt långa Lämna EU röstade Storbritannien för Och i världen skapade det ett väldigt gehör Många har blivit främlingsfientliga på vår jord Även här uppe i nord Våran politik har varit väldigt skakig Och inte speciellt saklig Men detta betyder inte att mänskligheten inte har en chans Vi måste bara " bjuda upp till dans" För det finns fortfarande många som bryr sig om varandra Inte bara tänker på sig själv utan även alla andra Alla människor borde jobba som ett lag Både du och jag Vi människor är faktiskt av samma sort Vi borde riva murar inte bygga fort Men även om många av oss beter sig rätt Så kan vi inte bara fortsätta på detta sätt Visst, det kanske är skönare att bara blunda Men att vi människor har problem kan vi inte runda Men för mänskligheten är det värt att ta en strid Även om det kan ta en lång tid Att få till en förändring för alla Så kan vi våra medmänniskor åt rätt håll valla Så kan vi alla bara sträcka ut en hjälpande hand Och strunta i om den du hjälper kommer från ett annat land Att lägga upp den här är sjukt nervös då jag är jättemissnöjda med den, hoppas någon gillade den! GOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! 30 dec, 2016 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen