Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23335 23336 23337 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.


Jag undrar det ochså hästen och hans pojke är min favorit narnia bok och skulle gärna vilja se hur den hela historien kunde se ut på film. Samma med den stora striden.


Älskar den med, särskilt Aravis ♥ Känns dessutom som de bör snabba på skådespelarna blir ju bara äldre

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2016 20:08

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.


Jag undrar det ochså hästen och hans pojke är min favorit narnia bok och skulle gärna vilja se hur den hela historien kunde se ut på film. Samma med den stora striden.


Älskar den med, särskilt Aravis ♥ Känns dessutom som de bör snabba på skådespelarna blir ju bara äldre


Ja Arvis är en väldigt bra karaktär Och om de skulle göra en film skulle de som bara sett filmerna få veta mer om calormen arkeland då de annars nämns bara i bara i böckerna.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

30 dec, 2016 20:09

Borttagen

Avatar


Jamen hur avslutar man detta år? Spelar Tony Hawk i morgonrock

30 dec, 2016 20:13

Fjalar
Elev

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.


Jag undrar det ochså hästen och hans pojke är min favorit narnia bok och skulle gärna vilja se hur den hela historien kunde se ut på film. Samma med den stora striden.


Älskar den med, särskilt Aravis ♥ Känns dessutom som de bör snabba på skådespelarna blir ju bara äldre


Ja Arvis är en väldigt bra karaktär Och om de skulle göra en film skulle de som bara sett filmerna få veta mer om calormen arkeland då de annars nämns bara i bara i böckerna.

Nån gång läste jag om att Hästen och hans pojke inte kommer bli film för att den kan vara rasistisk och stereotypisk. Orkar inte googla på det nu, men det verkar ju lite rimligt eftersom böckerna är väldigt religiösa och just den boken känns väldigt vinklad, alltså att kristendomen utan tvekan är den goda sidan och de andra människorna är onda, men idk. ^^

30 dec, 2016 20:32

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.


Jag undrar det ochså hästen och hans pojke är min favorit narnia bok och skulle gärna vilja se hur den hela historien kunde se ut på film. Samma med den stora striden.


Älskar den med, särskilt Aravis ♥ Känns dessutom som de bör snabba på skådespelarna blir ju bara äldre


Ja Arvis är en väldigt bra karaktär Och om de skulle göra en film skulle de som bara sett filmerna få veta mer om calormen arkeland då de annars nämns bara i bara i böckerna.

Nån gång läste jag om att Hästen och hans pojke inte kommer bli film för att den kan vara rasistisk och stereotypisk. Orkar inte googla på det nu, men det verkar ju lite rimligt eftersom böckerna är väldigt religiösa och just den boken känns väldigt vinklad, alltså att kristendomen utan tvekan är den goda sidan och de andra människorna är onda, men idk. ^^


Okej

Dock är det synd att de som endast sett filmerna och inte ens lyssnat på de andra böckerna på ljudbok ens en gång aldrig kommer känna till Arkenland och calormen.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

30 dec, 2016 20:38

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Vildvittra:
Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.


Jag undrar det ochså hästen och hans pojke är min favorit narnia bok och skulle gärna vilja se hur den hela historien kunde se ut på film. Samma med den stora striden.


Älskar den med, särskilt Aravis ♥ Känns dessutom som de bör snabba på skådespelarna blir ju bara äldre


Ja Arvis är en väldigt bra karaktär Och om de skulle göra en film skulle de som bara sett filmerna få veta mer om calormen arkeland då de annars nämns bara i bara i böckerna.

Nån gång läste jag om att Hästen och hans pojke inte kommer bli film för att den kan vara rasistisk och stereotypisk. Orkar inte googla på det nu, men det verkar ju lite rimligt eftersom böckerna är väldigt religiösa och just den boken känns väldigt vinklad, alltså att kristendomen utan tvekan är den goda sidan och de andra människorna är onda, men idk. ^^


Jo, kan förstå men de kan ju göra om dem lite. Göra dem mer moderna så att säga. Grejen är ju att böckerna är skrivna för länge sedan-
Hoppas att de iaf gör de andra även om det är synd att de inte gör den med

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2016 20:38

thecellabration
Elev

Avatar

+2


hej här är min shitty webcomic den är shitty

(alla jag känner: var inte så negativ!
jag: s h i t t y)

nej men hatar allt jag gjort med den fram tills senaste delen som jag lade upp idag så då tänkte jag att jag faktiskt kanske kan försöka tvinga folk att läsa den nu..........

ge mig gärna feedback om ni vill¿ typ är den förvirrande att förstå ritar jag asdåligt och borde sluta typ genast anything like that let me know

ps. det är mitt gymnasiearbete haha /:

30 dec, 2016 21:00

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av thecellabration:
hej här är min shitty webcomic den är shitty

(alla jag känner: var inte så negativ!
jag: s h i t t y)

nej men hatar allt jag gjort med den fram tills senaste delen som jag lade upp idag så då tänkte jag att jag faktiskt kanske kan försöka tvinga folk att läsa den nu..........

ge mig gärna feedback om ni vill¿ typ är den förvirrande att förstå ritar jag asdåligt och borde sluta typ genast anything like that let me know

ps. det är mitt gymnasiearbete haha /:


I like it, jag tycker om din stil. Jag hann dock inte läsa allt men kikar nog in igen. Du är verkligen duktig!

✩✩✩

30 dec, 2016 22:25

mitchan
Lärare

Avatar


Skrivet av thecellabration:
hej här är min shitty webcomic den är shitty

(alla jag känner: var inte så negativ!
jag: s h i t t y)

nej men hatar allt jag gjort med den fram tills senaste delen som jag lade upp idag så då tänkte jag att jag faktiskt kanske kan försöka tvinga folk att läsa den nu..........

ge mig gärna feedback om ni vill¿ typ är den förvirrande att förstå ritar jag asdåligt och borde sluta typ genast anything like that let me know

ps. det är mitt gymnasiearbete haha /:
har inte läst webcomics på typ fem år men i actually love this, om jag kommer ihåg så vill jag definitely fortsätta läsa!! fortsätt gärna länka här när du uppdaterar så är chansen större att jag upptäcker det ♥3

anyway, du ritar jättebra, din stil passar för en webcomic, storyn verkar very intriguing, i really like it!

tycker inte man riktigt fått grepp om huvudkaraktärens personlighet än dock, men then again finns det ju bara tre delar as of now, och är gjorda i en inledningsfokuserad dagbok-manner (vilket du gör ett jättebra jobb med, gillar sättet du för storyn fram och börjar komma in i händelserna!) (plus man fick se mer personlighet i den lite längre text-delen which was nice ) så det är liksom expected and excused, antar att man lär känna henne as soon as inledningen är slut och själva storyn utvecklas!!

consider me excited iallafall!! all gr8 so far

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

30 dec, 2016 22:27

thecellabration
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av thecellabration:
hej här är min shitty webcomic den är shitty

(alla jag känner: var inte så negativ!
jag: s h i t t y)

nej men hatar allt jag gjort med den fram tills senaste delen som jag lade upp idag så då tänkte jag att jag faktiskt kanske kan försöka tvinga folk att läsa den nu..........

ge mig gärna feedback om ni vill¿ typ är den förvirrande att förstå ritar jag asdåligt och borde sluta typ genast anything like that let me know

ps. det är mitt gymnasiearbete haha /:


I like it, jag tycker om din stil. Jag hann dock inte läsa allt men kikar nog in igen. Du är verkligen duktig!


ahh tack så mycket!! :^^)

mitchan wow tack så jättemycket!!! kommer kanske inte ha så mycket möjlighet att utveckla några karaktärer så mycket som jag vill eftersom jag bara ska spendera ca 100 timmar på detta men det kommer nog bli lite bättre i alla fall i hope!!

30 dec, 2016 22:28

1 2 3 ... 23335 23336 23337 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.