Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23334 23335 23336 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

30 dec, 2016 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

30 dec, 2016 17:51

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

Fast sen har jag en till drake och den heter Marvin men alla mina tidigare 16 har också haft ganska varierande namn så de kanske inte spelar så stor roll

30 dec, 2016 17:54

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

Fast sen har jag en till drake och den heter Marvin men alla mina tidigare 16 har också haft ganska varierande namn så de kanske inte spelar så stor roll

det är namnen som är roligast med drakarna tycker jagxD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

30 dec, 2016 18:12

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

Fast sen har jag en till drake och den heter Marvin men alla mina tidigare 16 har också haft ganska varierande namn så de kanske inte spelar så stor roll

det är namnen som är roligast med drakarna tycker jagxD

ja de är ju nästan de jo

30 dec, 2016 18:14

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

Fast sen har jag en till drake och den heter Marvin men alla mina tidigare 16 har också haft ganska varierande namn så de kanske inte spelar så stor roll

det är namnen som är roligast med drakarna tycker jagxD

ja de är ju nästan de jo

jag slutade mata mina drakar.........hehe vill ha drakblod xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

30 dec, 2016 18:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

Fast sen har jag en till drake och den heter Marvin men alla mina tidigare 16 har också haft ganska varierande namn så de kanske inte spelar så stor roll

det är namnen som är roligast med drakarna tycker jagxD

ja de är ju nästan de jo

jag slutade mata mina drakar.........hehe vill ha drakblod xD

Hur kan du göra så mot drakarna???

30 dec, 2016 18:16

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Alltså jag har spontanshoppat 5 drakägg men nu har jag lite problem med namn. Har nån något förslag?

Lucy
Susan
Zoey
Edmund
Peter?
Ledsen är en Narnia nörd men vad tycks om namnen?

Tackar jaa, kanske det blir nåt av dem. Tycker om speciellt Lucy och Zoey

Tyckte jag med

Fast sen har jag en till drake och den heter Marvin men alla mina tidigare 16 har också haft ganska varierande namn så de kanske inte spelar så stor roll

det är namnen som är roligast med drakarna tycker jagxD

ja de är ju nästan de jo

jag slutade mata mina drakar.........hehe vill ha drakblod xD

Hur kan du göra så mot drakarna???

hehee.....inga komentarer.....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

30 dec, 2016 18:17

Vildvittra
Elev

Avatar


Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2016 19:52

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Ser på Narnia och undrar om det kommer några fler filmer? Min morbror trollkarlen, Hästen och hans pojke, Silvertronen och Den sista striden har de kvar.........
Pratar nu om Disney versionen, annars har vi ju BBC.


Jag undrar det ochså hästen och hans pojke är min favorit narnia bok och skulle gärna vilja se hur den hela historien kunde se ut på film. Samma med den stora striden.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

30 dec, 2016 20:03

1 2 3 ... 23334 23335 23336 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.