Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23332 23333 23334 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Just nu känns anslagstavlan som Team Leo #Hotstuff VS Carrie Fisher-lovers.

Jäpp
#TEAM LEO!!!!!
#hotstuff

Såhär ska det se ut!

Team Leo
#Hotstuff

DU HAR RÄTT!!!!!
Team Leo
#Hotstuff

30 dec, 2016 12:02

thecellabration
Elev

Avatar

+1


har sett sense8 christmas special nu och insett hur bra den serien är??? såg säsong 1 för typ 1.5 år sedan och hade glömt bort typ allt lol men den är verkligen??? så nice???? måste se om allt innan säsong 2 i maj

30 dec, 2016 12:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Jag har verkligen en underbar dygnsrytm : ))))))))))))))

Somnar typ tre-fyra. Vaknar vid typ ett-två!

Japp hej liv

Lol exakt samma här. xD Brukar dock alltid bli väckt typ halv tolv men sover alltid om till ett-två haha.



Haha tur jag inte e ensam xD brukar alltid se att folk e online på mugglis så det känns ju bra

30 dec, 2016 13:32

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Tack mensen för att du kom sista dagen i Borlänge!!
Jag njöt ju verkligen av mensvärk i skidbacken!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

30 dec, 2016 14:24

Fjalar
Elev

Avatar


Sms från pappa 14.23: "Mat"
Men jag ligger fortfarande i sängen...
och har ont i halsen

30 dec, 2016 14:25

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Sms från pappa 14.23: "Mat"
Men jag ligger fortfarande i sängen...
och har ont i halsen

Att man inte får sova igenom dagen *suck*
Hoppas det blir bättre!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

30 dec, 2016 14:46

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Lånade lite intressanta böcker på bibblan idag

30 dec, 2016 14:46

Lazarus
Prefekt

Avatar


Gjorde vegetarisk gryta igår, och idag smakar den ännu bättre! är så nöjd, är egentligen inte bra i köket alls...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

30 dec, 2016 16:08

Borttagen

Avatar


jag gör gymnasievalet i januari wtf jag har ångest

30 dec, 2016 17:17

Solkatten
Elev

Avatar


Man kan inte ens ha ett minneskort i iPhone!! Utan istället är det någon USB kabel och bara en med 16GB kostar över 400 kr medan ett minneskort för tex 32GB kan kosta bara 140 kr!! Blir så arg på iPhone ibland varför är de så populära ens??

Får väl föra över alla bilder till datorn då och bara behålla kvar de jag verkligen gillar i mobilen......

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 dec, 2016 17:20

1 2 3 ... 23332 23333 23334 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.