@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Just nu känns anslagstavlan som Team Leo #Hotstuff VS Carrie Fisher-lovers. Jäpp #TEAM LEO!!!!! #hotstuff Såhär ska det se ut! Team Leo #Hotstuff DU HAR RÄTT!!!!! Team Leo #Hotstuff 30 dec, 2016 12:02 |
|
thecellabration
Elev |
har sett sense8 christmas special nu och insett hur bra den serien är??? såg säsong 1 för typ 1.5 år sedan och hade glömt bort typ allt lol men den är verkligen??? så nice???? måste se om allt innan säsong 2 i maj
30 dec, 2016 12:41 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Jag har verkligen en underbar dygnsrytm : )))))))))))))) Somnar typ tre-fyra. Vaknar vid typ ett-två! Japp hej liv Lol exakt samma här. xD Brukar dock alltid bli väckt typ halv tolv men sover alltid om till ett-två haha. Haha tur jag inte e ensam xD brukar alltid se att folk e online på mugglis så det känns ju bra 30 dec, 2016 13:32 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
30 dec, 2016 14:24 |
|
Fjalar
Elev |
Sms från pappa 14.23: "Mat"
Men jag ligger fortfarande i sängen... och har ont i halsen 30 dec, 2016 14:25 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Fjalar: Sms från pappa 14.23: "Mat" Men jag ligger fortfarande i sängen... och har ont i halsen Att man inte får sova igenom dagen *suck* Hoppas det blir bättre!
30 dec, 2016 14:46 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Lånade lite intressanta böcker på bibblan idag
30 dec, 2016 14:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Gjorde vegetarisk gryta igår, och idag smakar den ännu bättre!
30 dec, 2016 16:08 |
|
Borttagen
|
jag gör gymnasievalet i januari wtf jag har ångest
30 dec, 2016 17:17 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan inte ens ha ett minneskort i iPhone!! Utan istället är det någon USB kabel och bara en med 16GB kostar över 400 kr medan ett minneskort för tex 32GB kan kosta bara 140 kr!! Blir så arg på iPhone ibland varför är de så populära ens??
Får väl föra över alla bilder till datorn då och bara behålla kvar de jag verkligen gillar i mobilen...... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2016 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen