Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23330 23331 23332 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Aydane:
Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre!

Vad var det för rim?

29 dec, 2016 22:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Finns det något intressant på nätet? Känns som att allting är sådär tråkigt...
Letar alltså efter vadsomhelst, spel, intressanta artiklar etc. Några förslag?

Har du hört talas om Satwcomic? Både mycket underhållande och lärorikt! Uppdateras varje onsdag!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 dec, 2016 22:26

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aydane:
Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre!

Vad var det för rim?


"Nu tindrar stjärnor i det blå
i hus och fönster lika så
och alla röda tomtar gå
med vita skägg och luvor på"

29 dec, 2016 22:28

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aydane:
Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre!

Vad var det för rim?


"Nu tindrar stjärnor i det blå
i hus och fönster lika så
och alla röda tomtar gå
med vita skägg och luvor på"

Väldigt fint rim fattar inte hur den choklad människan kunde hitta på rimmet

29 dec, 2016 22:30

Solkatten
Elev

Avatar


Frågade mamma om hon kunde köpa chips imorgon när hon ska handla och förhoppningsvis gör hon det yesss. Vill ha det så mycket.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 dec, 2016 22:32

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aydane:
Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre!

Vad var det för rim?


"Nu tindrar stjärnor i det blå
i hus och fönster lika så
och alla röda tomtar gå
med vita skägg och luvor på"

Väldigt fint rim fattar inte hur den choklad människan kunde hitta på rimmet

Haha googlade det och den är tagen från nätet. Men det betyder väl inte att den inte är fin för det är den : )

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

29 dec, 2016 22:34

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aydane:
Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre!

Vad var det för rim?


"Nu tindrar stjärnor i det blå
i hus och fönster lika så
och alla röda tomtar gå
med vita skägg och luvor på"

Väldigt fint rim fattar inte hur den choklad människan kunde hitta på rimmet

Haha googlade det och den är tagen från nätet. Men det betyder väl inte att den inte är fin för det är den : )

Jäpp det är den, den som gjorde det rimmet 'r v'ldigt bra på rim
Nu såg jag att jag råka skriva choklad människan, har blivit beroende av chopklad och skrivit choklad så att jag skriver choklad nu för att jag var sugen på choklad och nu skriver jag för mycket choklad vilket jag borde sluta med annars kommerchoklad ta över min hjärna vilket den har gjort nu xD

29 dec, 2016 22:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
OJOJ 2016 blir en sekund längre

Hahah whaat du u mean x)

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24170057.ab

XD

Fan vi får stå ut med det här året en sekund längre. xD



Kollar på Dödsrelikerna del 1 och jag kan inte låta bli att tänka på the red queen från Alice i Underlandet när Bellatrix skriker hahah.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 dec, 2016 22:39

Obliviate_
Elev

Avatar


Vi gjorde just hemmagjorda smoothies för första gången.

Vovve fick smaka lite från fingret. Vovve såg ut som ett barn på julafton så dom fick en liten skål var med lite i.

Så nu tror jag att jag är tvungen o bjuda hunden på smoothies varje gång jag gör själv. För blickarna jag får nu är som ett barn som jag snott julklapparna för x)

29 dec, 2016 22:45

cirklar
Elev

Avatar


Jag har blivit kär i Yuri On Ice ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

29 dec, 2016 23:29

1 2 3 ... 23330 23331 23332 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.