@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre! Vad var det för rim? 29 dec, 2016 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lazarus: Finns det något intressant på nätet? Känns som att allting är sådär tråkigt... Letar alltså efter vadsomhelst, spel, intressanta artiklar etc. Några förslag? Har du hört talas om Satwcomic? Både mycket underhållande och lärorikt! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2016 22:26 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre! Vad var det för rim? "Nu tindrar stjärnor i det blå i hus och fönster lika så och alla röda tomtar gå med vita skägg och luvor på" 29 dec, 2016 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre! Vad var det för rim? "Nu tindrar stjärnor i det blå i hus och fönster lika så och alla röda tomtar gå med vita skägg och luvor på" Väldigt fint rim fattar inte hur den choklad människan kunde hitta på rimmet 29 dec, 2016 22:30 |
|
Solkatten
Elev |
Frågade mamma om hon kunde köpa chips imorgon när hon ska handla och förhoppningsvis gör hon det yesss. Vill ha det så mycket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2016 22:32 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre! Vad var det för rim? "Nu tindrar stjärnor i det blå i hus och fönster lika så och alla röda tomtar gå med vita skägg och luvor på" Väldigt fint rim fattar inte hur den choklad människan kunde hitta på rimmet Haha googlade det och den är tagen från nätet. Men det betyder väl inte att den inte är fin för det är den : )
29 dec, 2016 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre! Vad var det för rim? "Nu tindrar stjärnor i det blå i hus och fönster lika så och alla röda tomtar gå med vita skägg och luvor på" Väldigt fint rim fattar inte hur den choklad människan kunde hitta på rimmet Haha googlade det och den är tagen från nätet. Men det betyder väl inte att den inte är fin för det är den : ) Jäpp det är den, den som gjorde det rimmet 'r v'ldigt bra på rim Nu såg jag att jag råka skriva choklad människan, har blivit beroende av chopklad och skrivit choklad så att jag skriver choklad nu för att jag var sugen på choklad och nu skriver jag för mycket choklad vilket jag borde sluta med annars kommerchoklad ta över min hjärna vilket den har gjort nu xD 29 dec, 2016 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vi får stå ut med det här året en sekund längre. xD Kollar på Dödsrelikerna del 1 och jag kan inte låta bli att tänka på the red queen från Alice i Underlandet när Bellatrix skriker hahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2016 22:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Vi gjorde just hemmagjorda smoothies för första gången.
Vovve fick smaka lite från fingret. Vovve såg ut som ett barn på julafton så dom fick en liten skål var med lite i. Så nu tror jag att jag är tvungen o bjuda hunden på smoothies varje gång jag gör själv. För blickarna jag får nu är som ett barn som jag snott julklapparna för x) 29 dec, 2016 22:45 |
|
cirklar
Elev |
29 dec, 2016 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen