Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23329 23330 23331 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


29 dec, 2016 21:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
ALltså NEEEJJJJJ någon gav mig ett anonymt paket och det var värde föör långt över 100 galleoner i det Dx Dx Dx.. Jag känner mig så dum som inte kan ge något tillbaka!!!

Har hänt mig med ch vill så gärna ge tillb aka men det går inte för det är anonymnt

29 dec, 2016 21:36

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag har ett litet sår på foten som blöder (det gör inte ont eller så) som jag tror har orsakats av att mina fötter är så otroligt torra. Men det slutar typ aldrig blöda?? Jag har haft plåster på det i typ lite mer än ett dygn och efter en stund jag tar bort det så börjar det blöda igen och det blöder dessutom så mycket att jag måste ha papper under plåstret för annars blöder det liksom igenom! Liksom hur får jag det att sluta?


Ha foten i högläge så rinner inte blodet dit, tills det sluta blöda. Sen om det beror på att du är torr om fötterna kanske du bör smörja in dem

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

29 dec, 2016 21:36

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
OJOJ 2016 blir en sekund längre

Hahah whaat du u mean x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

29 dec, 2016 21:49

Borttagen

Avatar


29 dec, 2016 21:49

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
OJOJ 2016 blir en sekund längre

Hahah whaat du u mean x)

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24170057.ab

XD

29 dec, 2016 22:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Hedwig96:
OJOJ 2016 blir en sekund längre

Hahah whaat du u mean x)

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24170057.ab

XD

Hahaha låter coolt

29 dec, 2016 22:06

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emmi:
ALltså NEEEJJJJJ någon gav mig ett anonymt paket och det var värde föör långt över 100 galleoner i det Dx Dx Dx.. Jag känner mig så dum som inte kan ge något tillbaka!!!


Samma sak för mig, fick massa fina paket men kunde inte ge något tillbaka eftersom de var anonyma

Jag kan ju inte svara för alla, men anledningen till att jag skickade anonymt var specifikt för att jag inte ville att nägon skulle få dåligt samvete över att inte ha skickat, så känn inte så!

29 dec, 2016 22:08

Hedwig96
Elev

Avatar


2014 var ett bra år men 2015 var det bästa i mitt liv. Dock hade jag inte upplevt 2016 då ännu, vilket är det BÄSTA året någonsin. Nu undrar jag om 2017 ens kan bli bättre?? De ska va jäkligt lyckat isåfall, som detta år men utan de saker som varit jobbiga


29 dec, 2016 22:13

Aydane
Elev

Avatar


Haha, apropå namnlösa julklappar fick jag precis ett jättefint rim av någon med massa kort i ♥ Tack namnlös, du gjorde min kväll jättemycket bättre!

29 dec, 2016 22:22

1 2 3 ... 23329 23330 23331 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.