@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Huffles Teddy: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : ) Jag vill också läsa Går det om jag ugglar er den? Låter bra! Kan du uggla mig den med? 29 dec, 2016 16:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
29 dec, 2016 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag har insett att besvarad kärlek aldrig kommer hända mig. Jag ger upp. Jävla skit.
29 dec, 2016 18:00 |
|
Borttagen
|
Dom två husdjuren jag har grovt behov av just nu är en nifflare och Bowser. En som andas guld och en som hittar guldet
29 dec, 2016 18:59 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har ett litet sår på foten som blöder (det gör inte ont eller så) som jag tror har orsakats av att mina fötter är så otroligt torra. Men det slutar typ aldrig blöda?? Jag har haft plåster på det i typ lite mer än ett dygn och efter en stund jag tar bort det så börjar det blöda igen och det blöder dessutom så mycket att jag måste ha papper under plåstret för annars blöder det liksom igenom! Liksom hur får jag det att sluta?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2016 19:33 |
|
Emmi
Prefekt |
ALltså NEEEJJJJJ någon gav mig ett anonymt paket och det var värde föör långt över 100 galleoner i det Dx Dx Dx.. Jag känner mig så dum som inte kan ge något tillbaka!!!
29 dec, 2016 20:05 |
|
thecellabration
Elev |
alltså???? på två dagar har jag spenderat nästan 4.5h på min shitty webcomic (gymnasiearbete) och gjort två rutor och jag är nöjd med båda????? vad har hänt
29 dec, 2016 20:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Finns det något intressant på nätet? Känns som att allting är sådär tråkigt...
Letar alltså efter vadsomhelst, spel, intressanta artiklar etc. Några förslag?
29 dec, 2016 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: ALltså NEEEJJJJJ någon gav mig ett anonymt paket och det var värde föör långt över 100 galleoner i det Dx Dx Dx.. Jag känner mig så dum som inte kan ge något tillbaka!!! Samma sak för mig, fick massa fina paket men kunde inte ge något tillbaka eftersom de var anonyma 29 dec, 2016 20:57 |
|
Hedwig96
Elev |
OJOJ 2016 blir en sekund längre
29 dec, 2016 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen