@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Huffles Teddy
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Huffles Teddy: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : ) Jag vill också läsa Går det om jag ugglar er den? Gärna! Läser den ikväll isf, ska fira pappa nu 29 dec, 2016 10:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Huffles Teddy: Skrivet av Obliviate_: Hahaha. Ssk kom in o bah "har du ety personnummer?" Nej. Den är slut, brände det sista igår :-( Anyway. Kommer vara på sjukhus i några timmar o titta på när färg torkar så you know. Ugglor är uppskattat Why? Får läkemedel var tionde vecka in i blodet 29 dec, 2016 11:13 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av thecellabration: Skrivet av Ella01: Skrivet av thecellabration: jag ritade något och tycker inte att det är asfult? can't relate Bild??? alltså det är en ruta till en comic jag gör som gymnasiearbete så det är inget intressant direkt men..... jättefint! Hur lång tid har det tagit? tack!! den bilden tog bara lite mer än en timme typ 29 dec, 2016 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Okej nu ska jag skriva en lista på bra saker med 2016 Jag har lärt känna Ally och Will (AllysonWeasleyHufflepuff) två underbara mugglisar. Som har blivit två av mina bästa vänner. Jag var på Floo Powder Power Fantastic Beast Percy Jackson fandomen( den är viktig för mig okej? Jag joinade den i Januari.) Jag erkänt mina känslor för den jag är kär i( ej besvarat) Jag har blivit 13( inte kul, men ändå en viktig händelse) Har lärt känna en av mina bästa vänner Varit på klassresa Blivit ihop( men gjort slut) Har stått upp för mig och min kompis.( folk tror hela tiden att vi är syskon eller flick och pojkvän. Stör mig så mycket på dem som tror det. Vi må se likadana ut, lika långa, samma hårfärg och båda har glasögon. Men vi är ändå två helt olika själar och vi är INTE SYSKON.) Tack för mig! TACK!!!!! DU ÄR OCKSÅ EN UNDERBAR MUGGLIS OCH DU MED WILL SOM JAG FÅTT LÄRA KÄNNA OCH NÅGRA TILL!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥ 29 dec, 2016 11:28 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Så 4000 inlägg. Ganska imponerad av mig själv faktiskt. ( okej Em det här var ett onödigt inlägg att skriva) Grattiiis! Själv blrv jag Master of death i slutet av Augusti och är ännu bara på 1290 (ish).. Känner att det går trögt men jag vill inte spamma!
29 dec, 2016 13:36 |
|
Frivolt
Elev |
Har fortfarande inte gått upp ur sängen
#sorrynotsorry 29 dec, 2016 14:53 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: ^ ungefär vad jag har gjort hela dagen efter att ha sett sista avsnittet i morse D:Yuri on ice är livet. Ska lyssna på introlåten på repeat nu och gråta över hur fina alla är ![]()
29 dec, 2016 15:27 |
|
Borttagen
|
Jag fick ett jätte fint armband i morse, med pärlor som var gjorda av förstelnad lava, det är fint att det ser ut som.. kolbitar.. ^ Vi har hyrt en byggdegård mitt ute i ingenstans, så nu packar jag min sovsäck.. I guess, eller.. en kudde, svarta vingar och diverse.. diverse-diverse, och drar till ödebyggden. Något säger mig att jag nog.. inte vill närma mig den där sovsäcken, i alla fall. Hur jag skall komma hem, det vet jag inte ännu, men sånt kan man väl tänka på då. Har inte ens gått in på "eventet", ... det får väl bli en överraskning vilka som kommer, och vilka som inte kommer. Känner mig glad över att dem åker in till stan med bilen (trots att dem varit vid byggdegården sedan tolv), bara för att hämta mig. Hade glömt att jag skulle till min faster idag också, det känns bara.. konstigt och gå dit utklädd (skall dit och träffa kusiner som jag inte har sett på flera år) byter nog fan om i baksätet istället. Jag kan inte tacka nej till att gå dit nu, då kommer folk bara bli arga. ... 29 dec, 2016 15:34 |
|
Klaestron
Elev |
Magen mådde bra i över ett dygn sen ändrade den sig. Alltså vad är det här ens? Tur att jag har min nya dator att leka med i alla fall!
29 dec, 2016 15:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Huffles Teddy: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : ) Jag vill också läsa Går det om jag ugglar er den? Låter bra! 29 dec, 2016 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen