@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag drömde en skitcreepy dröm om ett tv-spel som var sammankopplat med verkligheten, saker man gjorde i spelet påverkade verkligheten och vice versa. Det hände så creepy saker och jag vaknade med obehag i hela kroppen, är typ gråtfärdig. I drömmen var jag den enda som tyckte det var konstigt, de andra tyckte det var helt normalt. Usch. Jag skrev ner alla detaljer jag mindes från drömmen i ett worddokument, kanske kan jag göra något av det. Gillar ju att skriva spökhistorier. Men just nu vet jag inte vad jag ska göra. Känns fortfarande äckligt lilsom.
Typisk vindröm. Varför drack jag så sent på kvällen :o drömmer så sjukt märkliga saker när jag somnar berusad. 29 dec, 2016 04:14 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
29 dec, 2016 09:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? 29 dec, 2016 09:09 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : )
29 dec, 2016 09:11 |
|
Huffles Teddy
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : ) Jag vill också läsa 29 dec, 2016 09:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : ) Okej 29 dec, 2016 09:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Hahaha. Ssk kom in o bah "har du ety personnummer?"
Nej. Den är slut, brände det sista igår :-( Anyway. Kommer vara på sjukhus i några timmar o titta på när färg torkar så you know. Ugglor är uppskattat 29 dec, 2016 09:50 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av mitchan: serietips Av de du raddat upp låter det som att Veronica Mars är en perfekt fit (om du inte bara glömde ta upp den i listan på serier du sett). 29 dec, 2016 09:51 |
|
Huffles Teddy
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Hahaha. Ssk kom in o bah "har du ety personnummer?" Nej. Den är slut, brände det sista igår :-( Anyway. Kommer vara på sjukhus i några timmar o titta på när färg torkar så you know. Ugglor är uppskattat Why? 29 dec, 2016 10:02 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Huffles Teddy: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag har nyss vaknat och igår kväll så skrev jag typ min bästa dikt.. Wow, får man höra? Nahh måste slipa på den ännu men kanske lite senare : ) Jag vill också läsa Går det om jag ugglar er den?
29 dec, 2016 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen