@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
27 dec, 2016 23:21 |
|
Borttagen
|
Varför ska det här året vara dåligt? RIP LEIA!♥ 27 dec, 2016 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Ovanligt många kändisar har dött i år typ......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 dec, 2016 00:09 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ovanligt många kändisar har dött i år typ...... Ja Lets never speak about 2016 Nu ska jag nämna några saker. Donald Trump har blivit framröstad till president Alan Rickman har dött Nej låt oss glömma 2016 28 dec, 2016 00:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Alla vill radera 2016 och trots det onda runtom mig är det ett av de bästa åren för mig. Jag blir triggad varje gång jag hör det. Fuck you all xD Jag vill aldrig gå tillbaka till hur jag var i januari. Jag är mycket mer bekväm med mig själv nu så nej tack! Jag är en irl-Baudelaire. När jag mår dåligt mår omvärlden bra - när jag väl är lycklig dör alla. :s
28 dec, 2016 00:27 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Alla vill radera 2016 och trots det onda runtom mig är det ett av de bästa åren för mig. Jag blir triggad varje gång jag hör det. Fuck you all xD Jag vill aldrig gå tillbaka till hur jag var i januari. Jag är mycket mer bekväm med mig själv nu så nej tack! Jag är en irl-Baudelaire. När jag mår dåligt mår omvärlden bra - när jag väl är lycklig dör alla. :s Förlåt jag menade inte så Li. Det har bara hänt så mycket skit i världen i år. Samtidigt har det hänt bra saker också. Kul att du mår bättre iallafall 28 dec, 2016 00:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Fellrendión: Alla vill radera 2016 och trots det onda runtom mig är det ett av de bästa åren för mig. Jag blir triggad varje gång jag hör det. Fuck you all xD Jag vill aldrig gå tillbaka till hur jag var i januari. Jag är mycket mer bekväm med mig själv nu så nej tack! Jag är en irl-Baudelaire. När jag mår dåligt mår omvärlden bra - när jag väl är lycklig dör alla. :s Förlåt jag menade inte så Li. Det har bara hänt så mycket skit i världen i år. Samtidigt har det hänt bra saker också. Kul att du mår bättre iallafall Nooo, det var inte riktat till dig. Det är jättemånga som skriver att 2016 ska raderas och det var mest det jag menade. Allt är inte dåligt med det här året. Bl.a Alan Rickman och många fler var gamla, det låter hemskt men tyvärr är det så, och det skulle lika gärna kunnat hänt förra året eller nästa. Mycket bra har hänt i år med. Såg någon på facebook lista det jättebra. "There's an Ebola Vaccine now Child Mortality - Down across the globe +9% survival rate in pacreatic cancer sufferers Gene responsible for ALS found Volunteers in India planted 50 Million trees in 24 hours Suicide rates down globally The Ozone layer is repairing itself The Rabbinical assembly issued a resolution affirming the rights of trans and non conforming individuals MIND CONTROLLED ROBOT ARMS Leo got dat oscar Wild tigers numbers up FOR THE FIRST TIME IN 100 YEARS Giant Pandas - No longer endangered A solar powered plane did a fucking world trip Global Malaria down by 60% Measels ERADICATED from the Americas 93% of the world's children learned to read and write - the highest percentage IN HUMAN HISTORY China plans to be completely renewable by 2020 and has a global plan for by 2050 Huge global push in renewable energy Norway committed 0 deforestation, 0 Every major grocer and fast food chain in the U.S pledged to use cage free eggs only by 2025 Manatees - No longer endangered Wild Wolves - Back in Europe Wild Salmon spawning in the Connecticut river for the first time since the American revolution Columbian white tailed deer - no longer endangered Green Sea Turtles - NO LONGER FUCKING ENDANGERED Sea World no longer breeding captive killer whales Humpback Whales - NO LONGER ENDANGERED Global aid - up by 7% Americas most generous year EVER in charity and aid China's most generous year EVER in charity and aid at $15 goddamn Billion Yes, some famous fucking people you liked died, and you know what - more of them are gonna go too but take some time to look at the fucking good and beauty in this world, good shit is happening, learn it, support it, be part of it."
28 dec, 2016 00:41 |
|
Borttagen
|
Började just på ett nytt story mode på Tony Hawk's underground 2 (för första gången på över fem år) och jag testade göra Chloe Price (som min spelkaraktär) och det blev läskigt likt
Då vet jag hur hon ser ut i dålig grafik 28 dec, 2016 01:43 |
|
Fellrendión
Elev |
28 dec, 2016 05:03 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Fellrendión: Alla vill radera 2016 och trots det onda runtom mig är det ett av de bästa åren för mig. Jag blir triggad varje gång jag hör det. Fuck you all xD Jag vill aldrig gå tillbaka till hur jag var i januari. Jag är mycket mer bekväm med mig själv nu så nej tack! Jag är en irl-Baudelaire. När jag mår dåligt mår omvärlden bra - när jag väl är lycklig dör alla. :s Jag håller med dig! Skulle aldrig i livet vilja radera det här året x) Det är liksom bäst att acceptera att saker har hänt, och istället hoppas på bättre saker som ska eventuellt komma. Jag är äntligen på väg någonstans, med allt det där hur jag mår osv. Vill inte gå tillbaka till januari och så...
28 dec, 2016 09:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen