@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag vill ha chips. :< Jag med. I vanliga fall är det inget problem att smyga till skafferiet. Men nu är det RISKABELT som tusan!! Varit uppe och målat och sedan skölt penslarna ett antal gånger. Sedan kom pappa och frågade vad jag gjorde mitt på natten. (Morgonen faktiskt) Så jag kan inte hämta ships nu eller måla
27 dec, 2016 01:49 |
|
Fellrendión
Elev |
Det är så enkelt när man är liten. "Var snäll mot varandra" var så enkelt men när man blir äldre är det plötsligt töntigt att säga så. Att helt enkelt bara vara snäll är ett så underskattat personlighetsdrag men man hyllas när man är sarkastisk eller "roastar" aka gör narr av någon.
27 dec, 2016 02:32 |
|
Fjalar
Elev |
Sitter med ryggen mot elementet och känner hur det skakar pga att det blåser så mycket. :o
27 dec, 2016 02:33 |
|
Borttagen
|
I'm going for an adventure. 27 dec, 2016 03:46 |
|
Fjalar
Elev |
27 dec, 2016 04:01 |
|
Borttagen
|
27 dec, 2016 05:24 |
|
Emmi
Prefekt |
Alltså åååhhhh..
Min dydter fick en sånder ascool sparkstötting jag önskat mig i typ 2 år
27 dec, 2016 08:38 |
|
Anne Potter
Elev |
27 dec, 2016 11:10 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Anne Potter: är dragon age inquisition ett bra spel? c: Bättre än tvåan, sämre än ettan: absolut värt att spela igenom! 27 dec, 2016 11:15 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Anne Potter: är dragon age inquisition ett bra spel? c: Bättre än tvåan, sämre än ettan: absolut värt att spela igenom! okej, jag får testa det! tack! ![]()
27 dec, 2016 11:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen