@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Very much, goodnight.. 26 dec, 2016 23:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Very much, goodnight.. Såhär dags? 27 dec, 2016 00:01 |
|
Obliviate_
Elev |
När jag är uttråkad brukar jag gå in på forum (typ flashback o familjeliv) o bara läsa rubriker och dumma mig.
Som nyss, på familjeliv. "Efter skilsmässa med barn, ha ny partner eller ej?" Tror det kan va svårt o hitta en ny partner om ditt ex är ett barn.. 27 dec, 2016 00:30 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
27 dec, 2016 00:35 |
|
Solkatten
Elev |
Urd. Så himla jobbigt namn att säga! Säger man det snabbt fem gånger låter man fan som en säl hahah! x'D
Stackars katterna. Vi har stängt för kattluckan så de inte kan gå ut eftersom det är nog bäst att de stannar inne. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2016 00:47 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Solkatten: Urd. Så himla jobbigt namn att säga! Säger man det snabbt fem gånger låter man fan som en säl hahah! x'D Stackars katterna. Vi har stängt för kattluckan så de inte kan gå ut eftersom det är nog bäst att de stannar inne. Du har rätt. Nu låter jag som en säl. Men ändå ett fint namn tycker jag. Urd, låter liksom drömmande.........
27 dec, 2016 00:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Solkatten: Urd. Så himla jobbigt namn att säga! Säger man det snabbt fem gånger låter man fan som en säl hahah! x'D Stackars katterna. Vi har stängt för kattluckan så de inte kan gå ut eftersom det är nog bäst att de stannar inne. Du har rätt. Nu låter jag som en säl. Men ändå ett fint namn tycker jag. Urd, låter liksom drömmande......... Jag tycker det är jättefult. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2016 00:50 |
|
Klaestron
Elev |
Min kropp har bedragit mig! Har spenderat över 20min denna afton med en mage som vänder sig. Det var länge sedan jag spytt, vi talar närmare 5 år sedan D:
27 dec, 2016 01:14 |
|
Borttagen
|
Varför var jag tvungen att födas med ljudkänslighet? Just nu vill jag inget annat än att lägga mig men kan verkligen inte för jag tål inte att det sitter folk uppe! Kommer dö pga sömnbrist
27 dec, 2016 01:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ha chips. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2016 01:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen