@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ella01: Någon som vet var man kan se Doctor Who Christmas special? Kolla om det finns på dreamfilm! 26 dec, 2016 11:08 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kameran jag fick i julklapp är min darling .. ♥
Vad har jag gjort för att förtjäna den? Skäms nästan över att ha fått något så fint ._. Haha.. Kommer råka ha sönder den <\3 26 dec, 2016 13:11 |
|
thecellabration
Elev |
generation 14 i min simsfamilj föddes precis :^)
26 dec, 2016 13:19 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av thecellabration: generation 14 i min simsfamilj föddes precis :^) Shiiiit, så länge har jag aldrig orkat :o 26 dec, 2016 13:23 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Ella01: Någon som vet var man kan se Doctor Who Christmas special? Kolla om det finns på dreamfilm! Åh vad snällt, tack. Ska kolla sen då. ✩✩✩ 26 dec, 2016 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Kameran jag fick i julklapp är min darling .. ♥ Vad har jag gjort för att förtjäna den? Skäms nästan över att ha fått något så fint ._. Haha.. Kommer råka ha sönder den <\3 Vill du fota något speciellt.. ? 26 dec, 2016 13:46 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av L'Amour et Psyché: Kameran jag fick i julklapp är min darling .. ♥ Vad har jag gjort för att förtjäna den? Skäms nästan över att ha fått något så fint ._. Haha.. Kommer råka ha sönder den <\3 Vill du fota något speciellt.. ? Njaej. Bara.. natur, människor, djur, saker,som jag tycker är fint/vill förmedla.. kanske något projekt, tex testa stop motion animation har jag velat ett tag. Har hyst ett växande intresse för fotografering i allmänhet men bara haft en mobilkamera och en väldigt enkel gammal kamera att använda mig av.. 26 dec, 2016 14:23 |
|
Cawith
Elev |
Fick en ny ridväst i julklapp så nu kan jag ramla av med stil haha. Det var på tiden då min gamla täckte inte alls revbenen vilket gör att den inte skyddar helt. Är verkligen jätteglad då min nya är så skönatt det inte känns som att man har på sig en typ.
26 dec, 2016 14:52 |
|
Solkatten
Elev |
Det blåser galet mycket här. Antar att det är den norska stormen Urd.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 dec, 2016 15:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"You Got: 72% Hufflepuff!It's very likely that the Sorting Hat would put you in Hufflepuff – you are incredibly patient and loyal after all – but there's no doubting that you'd often wonder what it would be like if you were in Gryffindor, Ravenclaw, or even Slytherin..."
All true.. Hur mycket hufflepuff är ni? 26 dec, 2016 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen