@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! 25 dec, 2016 15:18 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! då har jag Hufflepuff!!!
25 dec, 2016 15:20 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! då har jag Hufflepuff!!! Pax för Ravenclaw pjamas I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 25 dec, 2016 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! då har jag Hufflepuff!!! Pax för Ravenclaw pjamas Does that make me a Gryffindor? Nej jag tänker också ha Slytherin pyjamas x) 25 dec, 2016 15:35 |
|
Borttagen
|
Om jag ska fira jul med någon, ska det vara med någon som ser förbi det här med alla jävla julklappar.
Fyfan vad jag är trött på julklappar. Nej, inte för att jag tycker de på något sätt är fel - jag tycker det är en fin tradition. Men om du ska ge mig något, ge mig något för att du vill. För att du på något sätt vill göra mig glad. Men spring inte och slösa bort dina pengar på något skit bara för sakens skull för att det är så "det ska vara." De mest betydelsefulla materialistiska tingen jag fått har alla varit handgjorda. Det är höjden av uppskattning. Att ge mig av sin tanke, kreativitet och tid på ett så intimt sätt.. Jag kommer alltid välja en hembroderad grytlapp över något tanklöst, köpt i stress, bara för att det råkar ha en prislapp på sig. Köpta saker kan naturligtvis också vara betydelsefulla. Det är inte det jag säger. Jag är bara så jävla ledsen på hur julen har blivit. ..och två dagar innan julafton får man en massa nyhetsbrev med "smygstart på mellandagsrean".. Varje år luras folk lägga ner så onödigt mycket pengar, och varje år går folk på det, igen. God jul, never the less. Jag menar det. Jag tycker om julen. Om jag får fira den som jag vill. Annars skiter jag i det. 25 dec, 2016 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! då har jag Hufflepuff!!! Pax för Ravenclaw pjamas Does that make me a Gryffindor? Nej jag tänker också ha Slytherin pyjamas x) Jag är då också med vill testa ballongsängen!! Tar också Ravenclaw pyjamasen om det finns någon kvar x) 25 dec, 2016 16:34 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! då har jag Hufflepuff!!! Pax för Ravenclaw pjamas Does that make me a Gryffindor? Nej jag tänker också ha Slytherin pyjamas x) Jag är då också med vill testa ballongsängen!! Tar också Ravenclaw pyjamasen om det finns någon kvar x) välkommen ombord!! xD
25 dec, 2016 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Frivolt: TACK! !! Behövs!! Hämta mig i en sån där flygballongssäng som Pippi har AAA!! Absolut!! Den äger ju! Och så har jag marsmellows om du blir hungrig.......och coca cola.....för julmusten är slut.... Då kan jag också hänga med! Har alltid velat testa den där ballongsängen x) absolut!! Häng med!! Frivolt bra! xD Hänger gärna ochså med har ochså velat testa sängen. Ju fler desto bättre. Vi kan ha pyjamas party! Wohooo! !! då har jag Hufflepuff!!! Pax för Ravenclaw pjamas Does that make me a Gryffindor? Nej jag tänker också ha Slytherin pyjamas x) Jag är då också med vill testa ballongsängen!! Tar också Ravenclaw pyjamasen om det finns någon kvar x) välkommen ombord!! xD Tack!! XD 25 dec, 2016 16:36 |
|
Velma Dinkley
Elev |
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 25 dec, 2016 16:43 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om jag ska fira jul med någon, ska det vara med någon som ser förbi det här med alla jävla julklappar. Fyfan vad jag är trött på julklappar. Nej, inte för att jag tycker de på något sätt är fel - jag tycker det är en fin tradition. Men om du ska ge mig något, ge mig något för att du vill. För att du på något sätt vill göra mig glad. Men spring inte och slösa bort dina pengar på något skit bara för sakens skull för att det är så "det ska vara." De mest betydelsefulla materialistiska tingen jag fått har alla varit handgjorda. Det är höjden av uppskattning. Att ge mig av sin tanke, kreativitet och tid på ett så intimt sätt.. Jag kommer alltid välja en hembroderad grytlapp över något tanklöst, köpt i stress, bara för att det råkar ha en prislapp på sig. Köpta saker kan naturligtvis också vara betydelsefulla. Det är inte det jag säger. Jag är bara så jävla ledsen på hur julen har blivit. ..och två dagar innan julafton får man en massa nyhetsbrev med "smygstart på mellandagsrean".. Varje år luras folk lägga ner så onödigt mycket pengar, och varje år går folk på det, igen. God jul, never the less. Jag menar det. Jag tycker om julen. Om jag får fira den som jag vill. Annars skiter jag i det. Håller med. Jag gillar visserligen julklappar (tycker det är kul att öppna paket), men det är ju mycket bättre att köpa något lite billigare som personen verkligen vill ha och uppskattar än något (jättedyrt) som bara blir liggande oanvänt. Och handgjorda saker är ju ännu finare! Fick mest pengar i år btw.. och så choklad och strumpor och pyjamasbyxor. Skitbra saker. Det är sånt som ändå går åt liksom. ^^ Nu ska jag klura på vad jag ska köpa för mina pengar. Något som jag verkligen vill ha kommer det bli iaf, annars sparar jag dem. 25 dec, 2016 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen