@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Velma Dinkley
Elev |
Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 24 dec, 2016 16:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. De har ju klippt bort många scener för att folk har klagat. Det är så löjligt. De har ju tagit bort hela scenen när Piff och Puff leker krig. Men det är konstigt att de fortfarande har kvar kineserna när de går in i tomtens säck med tanke på allt annat de tagit bort...... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2016 16:53 |
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. De har ju klippt bort många scener för att folk har klagat. Det är så löjligt. De har ju tagit bort hela scenen när Piff och Puff leker krig. Men det är konstigt att de fortfarande har kvar kineserna när de går in i tomtens säck med tanke på allt annat de tagit bort...... Skrivet av Solkatten: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. De har ju klippt bort många scener för att folk har klagat. Det är så löjligt. De har ju tagit bort hela scenen när Piff och Puff leker krig. Men det är konstigt att de fortfarande har kvar kineserna när de går in i tomtens säck med tanke på allt annat de tagit bort...... Ja löjligt snart försvinner väll mer och mer. Piff och puff i slagsmål med kalle ja det är liksom det man tänker på när man tänker på dom 3 i samma kortfilm. Tycker inte om att mer och mer försvinner ur kalle anka. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 24 dec, 2016 16:58 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Hehe Jepp......... så ska man vänta ytterligare fler timmar tills paketöppnogen då........
DOCTOR SAVE ME!!!!!!!!!
24 dec, 2016 17:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. Tycker det e så satans löjligt att de klipper bort så mycket. Jävla PK Sverige! 24 dec, 2016 17:18 |
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. Tycker det e så satans löjligt att de klipper bort så mycket. Jävla PK Sverige! Ja disney gjorde det på ett sätt låt det vara så låt disney visa sin mörka sida. Allt är inte ljust och glitter och gull i gull chill i disney. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 24 dec, 2016 17:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley :Skrivet av Frivolt: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. Tycker det e så satans löjligt att de klipper bort så mycket. Jävla PK Sverige! Ja disney gjorde det på ett sätt låt det vara så låt disney visa sin mörka sida. Allt är inte ljust och glitter och gull i gull chill i disney. Precis!! Och ta bort olika dockor gör inte det att det blir mer fel då de inte inkluderar fler bara vita dockor med lockigt hår, typ! Vad äre för rättvist med det??? 24 dec, 2016 17:24 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. De har ju klippt bort många scener för att folk har klagat. Det är så löjligt. De har ju tagit bort hela scenen när Piff och Puff leker krig. Men det är konstigt att de fortfarande har kvar kineserna när de går in i tomtens säck med tanke på allt annat de tagit bort...... Skrivet av Frivolt: Skrivet av Velma Dinkley :Skrivet av Frivolt: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. Tycker det e så satans löjligt att de klipper bort så mycket. Jävla PK Sverige! Ja disney gjorde det på ett sätt låt det vara så låt disney visa sin mörka sida. Allt är inte ljust och glitter och gull i gull chill i disney. Precis!! Och ta bort olika dockor gör inte det att det blir mer fel då de inte inkluderar fler bara vita dockor med lockigt hår, typ! Vad äre för rättvist med det??? "Den kommunikationsansvariga för Disney i Norden, Linda Andersson, känner inte till några protester mot den svarta dockan, varken i Sverige elleri USA. – Det är mer en självsaneringssak för Disney. Disney tycker att dockan kan upplevas som stereotyp och fördomsfull. Den blonda dockan upplevdes också som en stereotyp bild i det sammanhanget och båda dockorna togs därför bort. Detsamma gäller den judiska mannen. Det handlar alltså om tre dockor, men två sekvenser." x Kan vi sluta skylla allt på "PK-Sverige"? Helst, typ, förra året.
24 dec, 2016 17:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
24 dec, 2016 17:44 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Archarec: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. De har ju klippt bort många scener för att folk har klagat. Det är så löjligt. De har ju tagit bort hela scenen när Piff och Puff leker krig. Men det är konstigt att de fortfarande har kvar kineserna när de går in i tomtens säck med tanke på allt annat de tagit bort...... Skrivet av Frivolt: Skrivet av Velma Dinkley :Skrivet av Frivolt: Skrivet av Velma Dinkley :Bara jag som reagerade på att båda dockorna i tomtens verkstad var borta?? Dom som brukar vara innan flygplanet. Tycker det e så satans löjligt att de klipper bort så mycket. Jävla PK Sverige! Ja disney gjorde det på ett sätt låt det vara så låt disney visa sin mörka sida. Allt är inte ljust och glitter och gull i gull chill i disney. Precis!! Och ta bort olika dockor gör inte det att det blir mer fel då de inte inkluderar fler bara vita dockor med lockigt hår, typ! Vad äre för rättvist med det??? "Den kommunikationsansvariga för Disney i Norden, Linda Andersson, känner inte till några protester mot den svarta dockan, varken i Sverige elleri USA. – Det är mer en självsaneringssak för Disney. Disney tycker att dockan kan upplevas som stereotyp och fördomsfull. Den blonda dockan upplevdes också som en stereotyp bild i det sammanhanget och båda dockorna togs därför bort. Detsamma gäller den judiska mannen. Det handlar alltså om tre dockor, men två sekvenser." x Kan vi sluta skylla allt på "PK-Sverige"? Helst, typ, förra året. = PK jäkla Sverige som tar åt sig av minsta lilla! DET ÄR D TECKNAT FFS!!!!! Blir så jävla less 24 dec, 2016 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen