@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Såååå vilka ska se Kalle anka idag då? Typ alla svenskar? x'D Vi i familjen spelade UNO för att testa en kortblandare pappa fick - som dessutom fungerar skitbra - och jag vann typ fyra gånger!! xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 dec, 2016 14:43 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här ser ut som.. ett uppenbart hot mot ditt egna elevhem.. ? yes.. Nämen.. Shh :o 24 dec, 2016 14:47 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2016 15:07
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-24 kl. 16:13
|
|
Frivolt
Elev |
Kul att jag redan känner mig missplacerd och utanför. Nice! Det e ju så kul o umgås med mina kusiner.....
24 dec, 2016 15:22 |
|
Borttagen
|
Om man skulle installera in Ziegler's "Nocturnus" i ett hus/lägenhets-larm. Den ska ju vara så fruktansvärt.. skrämmande, apparently. Ha..ha.. jag satt och läste om udda säkerhetsanläggningar igår... man får ju en del.. ideer.. 24 dec, 2016 15:27 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
24 dec, 2016 15:29 |
|
Borttagen
|
24 dec, 2016 15:32 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
24 dec, 2016 15:52 |
|
Frivolt
Elev |
Ta mig härifrån och ge mig nyår istället!
24 dec, 2016 16:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Det här ser ut som.. ett uppenbart hot mot ditt egna elevhem.. ? yes.. Nämen.. Shh :o Slaktade grävlingar... .. doesn't look good.. 24 dec, 2016 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen