@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
God jul Mugglis ♥ och tack så jättemycket för paketen! Blev jätteglad! Undra vilka som skickade dem^ ^
24 dec, 2016 10:19 |
|
Kaiia
Elev |
24 dec, 2016 10:23 |
|
thecellabration
Elev |
goood juuuuul people!!!
24 dec, 2016 10:42 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
24 dec, 2016 10:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av thecellabration: God jul!goood juuuuul people!!! 24 dec, 2016 11:40 |
|
Atira
Elev |
Alltså.. TACK så himla mycket för alla fina julklappar!! ♥ Jag trodde inte jag skulle få någon alls! Är helt fluffig och barnsligt glad nu haha.
God jul mugglis!! ^^ ♥ 24 dec, 2016 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: God jul på dig :3Alltså.. TACK så himla mycket för alla fina julklappar!! ♥ Jag trodde inte jag skulle få någon alls! Är helt fluffig och barnsligt glad nu haha. God jul mugglis!! ^^ ♥ Trodde inte jag skulle få några heller då jag har varit så inaktiv, men fick två paket och är jätteglad för det^ ^ 24 dec, 2016 11:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Atira: Alltså.. TACK så himla mycket för alla fina julklappar!! ♥ Jag trodde inte jag skulle få någon alls! Är helt fluffig och barnsligt glad nu haha. God jul mugglis!! ^^ ♥ Good Jul! And tack för julklappen 24 dec, 2016 11:50 |
|
Borttagen
|
Det ligger snö runt och i mitt döda träd i vardagsrummet, på rosorna, ljusen och i soffan.. ska låta det vara kvar tills det.. oavsiktligt.. blåser bort eller något.. 24 dec, 2016 11:53 |
|
Atira
Elev |
ThePrettyGirl Jag är inte speciellt aktiv i forumen heller, så trodde inte folk skulle skicka nåt till mig. Skickade en julklapp till dig! God jul! ^^
Frivolt Tack detsamma! 24 dec, 2016 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen