@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Lawiise
Elev |
Skrivet av fearless: Tack till Jessica Lawiise för den jättefina julklappen! ♥ OCH tack till den anonyma som skickade också ♥ GOD JUL! ♥♥ Tack så mycket för din julklapp!!!! ♥ ♥ ![]()
24 dec, 2016 09:46 |
|
Frivolt
Elev |
Tack alla fina för alla julklappar jag fått här på mugglis ♥ ♥ Blev så otroligt glad ♥ ♥
Puss på er! Och god jul ❤❤ 24 dec, 2016 09:49 |
|
LolFeelings
Elev |
I min familj öppnar vi en julklapp på morgonen och resten på kvällen. Jag fick just det jag specifikt sa att jag inte ville ha. ?????
Alltså jag förstår ju att det är tanken som räknas men man kunde ju i alla fall ha tänkt till lite...? Men god jul till er, mugglis!
24 dec, 2016 09:58 |
|
theLilyPotter
Elev |
God jul alla! På morgonen fick jag ett par sockor där det står MUGGLE och jag bara: JAG ÄR INGEN MUGGLARE!
Fick även en bok, kommer inte riktigt ihåg vad den hette men typ: Wizarding World Movie magic, av J.K Rowling! Blev jätteglad! ![]()
24 dec, 2016 10:03 |
|
Kaiia
Elev |
Skrivet av LolFeelings: I min familj öppnar vi en julklapp på morgonen och resten på kvällen. Jag fick just det jag specifikt sa att jag inte ville ha. ????? Alltså jag förstår ju att det är tanken som räknas men man kunde ju i alla fall ha tänkt till lite...? Men god jul till er, mugglis! Vad fick du? ![]() ![]()
24 dec, 2016 10:05 |
|
Obliviate_
Elev |
Haha, vi öppnar julklappar vid sex på kvällen vi :3 Inga alls på morgonen
24 dec, 2016 10:06 |
|
Kaiia
Elev |
24 dec, 2016 10:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Hur gör en nörd på julafton? Jo hen sätter på Christmas at Hogwarts om och om igen för att få hogwarts jul kännslan.
Jag är en stolt nörd och Potterhead
24 dec, 2016 10:09 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Kaiia: Godis! Kanske hade varit roligare om jag faktiskt tyckte om godis, men det gör jag inte och det vet folk Skrivet av LolFeelings: I min familj öppnar vi en julklapp på morgonen och resten på kvällen. Jag fick just det jag specifikt sa att jag inte ville ha. ????? Alltså jag förstår ju att det är tanken som räknas men man kunde ju i alla fall ha tänkt till lite...? Men god jul till er, mugglis! Vad fick du?
24 dec, 2016 10:09 |
|
Huffles Teddy
Elev |
Skrivet av Solkatten: Går det inte i en mapp på datorn sortera foton efter tiden de var tagna? Det går ju att sortera dem efter datum, namn och så men inte efter tiden? För liksom de flesta var tagna samma dag och jag vill att man ska kunna se dem i den ordningen de var tagna liksom. Heter inte bilderna siffror så dom sorteras automatiskt i rätt ordning? 24 dec, 2016 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen