@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 24 dec, 2016 01:10 |
|
Obliviate_
Elev |
God jul på er alla fina mugglisare. Hoppas ni får en bra dag trots brist på julkänsla
24 dec, 2016 06:00 |
|
Signe tha toast
Elev |
24 dec, 2016 06:51 |
|
Borttagen
|
Jag har inte haft julkänsla på hela året. Jag har en vän som får ångest av julen p g a barndomstrauma och han har pratat mycket om det vilket såklart påverkat mig. Har inte julpyntat i mitt rum eftersom jag ändå flyttpackade. Jobbade tills igår. Vädret känns mer som typ november. Jag hade packat ner min vanliga tejp och fick använda brun packtejp till julklapparna, vände pappret ut och in för det skulle matcha, så inte ens julklapparna är särskilt juliga. Igår kväll låg jag och ältade jobbet när jag skulle sova.
Ändå vaknade jag med mysig julkänsla i hela kroppen. En känsla jag bara har till jul. Jag har alltid trott att det är miljön som triggar mig, men t o m nu konmer den. Kroppen kanske är så djupt inställd på det här datumet. Känns mycket märkligt. Nu ska jag åka tåg! Tack för mugglisjulklapparna, MTEL och anonym! Blev väldigt glad ♥ 24 dec, 2016 07:36 |
|
fearless
Elev |
Tack till Jessica Lawiise för den jättefina julklappen! ♥
OCH tack till den anonyma som skickade också ♥ GOD JUL!
24 dec, 2016 07:44 |
|
Borttagen
|
Jag har lyckats dra på mig århundradets förkylning och 39* feber på julafton. Vart är mitt pris?
God jul peeps 24 dec, 2016 07:46
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-24 kl. 07:46
|
|
Polyjuice
Elev |
God Jul❤
Är ganska tråkig 24 dec, 2016 07:46 |
|
Frivolt
Elev |
Vaknar och ser att det regnar ute...
Nämen god jul då 24 dec, 2016 08:00 |
|
Signe tha toast
Elev |
24 dec, 2016 08:08 |
|
Frivolt
Elev |
24 dec, 2016 08:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen