Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23301 23302 23303 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar

+2


Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcache.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F292203-Brace-Yourselves-Christmas-Is-Coming.png


Spoiler:
Tryck här för att visa!Kundeintelåtabli

24 dec, 2016 01:10

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


God jul på er alla fina mugglisare. Hoppas ni får en bra dag trots brist på julkänsla

24 dec, 2016 06:00

Signe tha toast
Elev

Avatar


Någon vaken?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F3-06-2016%2Fy8VEBs.gif

24 dec, 2016 06:51

Borttagen

Avatar


Jag har inte haft julkänsla på hela året. Jag har en vän som får ångest av julen p g a barndomstrauma och han har pratat mycket om det vilket såklart påverkat mig. Har inte julpyntat i mitt rum eftersom jag ändå flyttpackade. Jobbade tills igår. Vädret känns mer som typ november. Jag hade packat ner min vanliga tejp och fick använda brun packtejp till julklapparna, vände pappret ut och in för det skulle matcha, så inte ens julklapparna är särskilt juliga. Igår kväll låg jag och ältade jobbet när jag skulle sova.

Ändå vaknade jag med mysig julkänsla i hela kroppen. En känsla jag bara har till jul. Jag har alltid trott att det är miljön som triggar mig, men t o m nu konmer den. Kroppen kanske är så djupt inställd på det här datumet. Känns mycket märkligt.

Nu ska jag åka tåg!

Tack för mugglisjulklapparna, MTEL och anonym! Blev väldigt glad ♥

24 dec, 2016 07:36

fearless
Elev

Avatar

+1


Tack till Jessica Lawiise för den jättefina julklappen! ♥
OCH tack till den anonyma som skickade också ♥

GOD JUL!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fda39cff5d4f24c4c8e7641bce6e2622f%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D15702865

24 dec, 2016 07:44

Borttagen

Avatar


Jag har lyckats dra på mig århundradets förkylning och 39* feber på julafton. Vart är mitt pris?

God jul peeps

24 dec, 2016 07:46

Detta inlägg ändrades senast 2016-12-24 kl. 07:46
Antal ändringar: 1

Polyjuice
Elev

Avatar


God Jul❤

Är ganska tråkig

24 dec, 2016 07:46

Frivolt
Elev

Avatar


Vaknar och ser att det regnar ute...


Nämen god jul då

24 dec, 2016 08:00

Signe tha toast
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Vaknar och ser att det regnar ute...


Nämen god jul då
God jul för noll sömn inatt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.makeagif.com%2Fmedia%2F3-06-2016%2Fy8VEBs.gif

24 dec, 2016 08:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Signe tha toast:
Skrivet av Frivolt:
Vaknar och ser att det regnar ute...


Nämen god jul då
God jul för noll sömn inatt


Åh lovley. God jul på den !

24 dec, 2016 08:13

1 2 3 ... 23301 23302 23303 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.