@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^^ Ni är plågsamt underbara Tack du med 23 dec, 2016 23:39 |
|
Lazarus
Prefekt |
23 dec, 2016 23:59 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
23 dec, 2016 23:59 |
|
Kaiia
Elev |
24 dec, 2016 00:01 |
|
Salem
Lärare |
24 dec, 2016 00:02 |
|
Lazarus
Prefekt |
OH MY var säker att jag inte skulle få nåt på mugglis, och blev så glad nu när jag fått fina grejer och aah! Är så nyfiken på alla "hemliga" avsändare också.
Särskilt den som skickade tröjan med L på ♥ God jul på er, mugglis!
24 dec, 2016 00:04 |
|
LunaLovegood123
Elev |
God Jul
Fick ett så fint rim av någon Tack alla som skickade en julklapp. 24 dec, 2016 00:06 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
24 dec, 2016 00:11 |
|
Aydane
Elev |
Jag har varit helt ångestig över idag. Trodde verkligen inte att jag skulle få något på mugglis, till den grad att jag skickade alla julklappar anonymt för att slippa känna mig dum :p
Och sen loggar jag in och har fått hur mycket som helst?! Alltså, jag älskar er. Tack alla, ni är så himla fina. Jag är så himla glad att jag registrerade mig på denna sida, alla här är verkligen ♥ God jul på er era bästa, och jag hoppas att ni fick bra julklappar här, och att ni får ännu bättre IRL-klappar ♥ 24 dec, 2016 00:11 |
|
Borttagen
|
GOD JUL ALLA!!!!!!!!
24 dec, 2016 00:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen