Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Är alldeles säker på att jag har en crush på en kille i min klass. Och jag är gaaanska så säker på att han gillar mig med (Det HAR han iaf gjort xD). Men ingen av oss vågar göra något åt det. :s
![]()
11 apr, 2013 19:23 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Lills: Är alldeles säker på att jag har en crush på en kille i min klass. Och jag är gaaanska så säker på att han gillar mig med (Det HAR han iaf gjort xD). Men ingen av oss vågar göra något åt det. :s Men satsa!! :* Han gillar dej säkert Jag är typ kär as hell i en kille i nian. Väldigt säker på att han inte gillar mej. Går ju i sexan så kommer ju inte gå. Eller det kan ju gå men väldigt liten chans. Varje gång jag ser han i skolan dör jag typ... ♥
11 apr, 2013 19:28 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Lills: Är alldeles säker på att jag har en crush på en kille i min klass. Och jag är gaaanska så säker på att han gillar mig med (Det HAR han iaf gjort xD). Men ingen av oss vågar göra något åt det. :s Men satsa!! :* Han gillar dej säkert Hehe, skulle aldrig våga. Och om jag frågar chans eööer något kommer det ju bli helt konstig stämning mellan oss xD ![]()
11 apr, 2013 19:31 |
|
OliverPhelps
Elev |
11 apr, 2013 19:32 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
11 apr, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
När som helst , önskar att min crush hade kik D: 11 apr, 2013 20:29 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: När som helst , önskar att min crush hade kik D: Känns liksom som om det inte passar xD Vågar inte, har gjort
11 apr, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: När som helst , önskar att min crush hade kik D: Känns liksom som om det inte passar xD Vågar inte, har gjort I vilket sammanhang? 11 apr, 2013 20:33 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: När som helst , önskar att min crush hade kik D: Känns liksom som om det inte passar xD Vågar inte, har gjort I vilket sammanhang? Lite olika, två gånger efter ja, när man brukar göra det och en eller två gånger annars!
11 apr, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: När som helst , önskar att min crush hade kik D: Känns liksom som om det inte passar xD Vågar inte, har gjort I vilket sammanhang? Lite olika, två gånger efter ja, när man brukar göra det och en eller två gånger annars! Lycka till ♥ 11 apr, 2013 20:38 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen