Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Vad har Luke gjort?" Sa jag
19 aug, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
"Dra åt Helvete !!,skrek jag. Lämna mig ifrdd.
Jag började gråta
19 aug, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
" Vad har Mas sagt?" Sa jag
" Han har varit här eller hur?" Sa jag
19 aug, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren med mascara rinnande ner från mina kinder.
"Ni kan dra åt helvete båda två.Lämna mig ifred!!
19 aug, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
" Lilja! Jag har inte gjort nåt! Mas måste ha sagt nåt! Vad!?" Sa jag
19 aug, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
Jag struntade i vad Kelly sa,jag gick långt bort från dörren och låste in mig i badrummet.
19 aug, 2013 22:20
|
|
Borttagen
|
" Han sa att jag och Luke har legat och älskare varann va?" Skrek jag så att hon kunde höra
19 aug, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
jag stod där och kollade på kelly
20 aug, 2013 15:06
|
|
Borttagen
|
Sen tittade jag på Mas
" Vad sysslar du med?!" Fräste jag
20 aug, 2013 15:09
|
|
Borttagen
|
20 aug, 2013 15:10
|
Du får inte svara på den här tråden.