Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 22:53 |
|
Borttagen
|
En stor big kram till mig för att jag behöver det i nuläget.
14 okt, 2011 23:19 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
14 okt, 2011 23:20 |
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 23:20 |
|
superman
Elev |
14 okt, 2011 23:21 |
|
Borttagen
|
Taaack, skönt att veta att det finns folk son bryr sig. Det värmer verkligen! :3 ♥
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Tror inte att jag orkar. Skrivet av Borttagen: Muggleposta? En stor big kram till mig för att jag behöver det i nuläget. 14 okt, 2011 23:23 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Taaack, skönt att veta att det finns folk son bryr sig. Det värmer verkligen! :3 ♥ Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Tror inte att jag orkar. Skrivet av Borttagen: Muggleposta? En stor big kram till mig för att jag behöver det i nuläget. ♥♥♥♥♥
14 okt, 2011 23:23 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Taaack, skönt att veta att det finns folk son bryr sig. Det värmer verkligen! :3 ♥ No problems. Om du känner att du vill snacka är det bara att skicka en uggla ♥ ![]()
14 okt, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
Komplimanger till mig sjalv idag! ♥
I need it. I'm beautiful in my way 'Cause God makes no mistakes I'm on the right track baby I was born this way! ♥ ♥♥♥♥ 14 okt, 2011 23:28 |
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen