Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig om
jag är jättecoolig älska mig plz 17 okt, 2013 07:44 |
|
Borttagen
|
"Hej jag heter Royan!"
17 okt, 2013 18:18 |
|
ginny 23
Elev |
17 okt, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
"vad heter du?"
17 okt, 2013 19:41 |
|
Queen Boo
Elev |
"Selena" mumlar jag
jag är jättecoolig älska mig plz 18 okt, 2013 07:24 |
|
Borttagen
|
jag stirrar på Selena med en konstig blick
18 okt, 2013 07:26 |
|
ginny 23
Elev |
18 okt, 2013 07:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar. ''Ja. Eeh, Sarah, jag måste nog gå. Innan McGonagall kommer. Det blev märken i golvet''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 15:29 |
|
ginny 23
Elev |
26 okt, 2013 15:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hör McGonagalls röst. ''nej, Light, stanna''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen