@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^
23 dec, 2016 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^ Eller 10... 23 dec, 2016 23:26 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^ Eller 10... OMG snart är vi nere på noll va? xD
23 dec, 2016 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^ Eller 10... OMG snart är vi nere på noll va? xD Nej 10 är den perfekta numret xD 23 dec, 2016 23:31 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
23 dec, 2016 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^ Eller 10... OMG snart är vi nere på noll va? xD Nej 10 är den perfekta numret xD Hejdå skumtomtar 23 dec, 2016 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^ Eller 10... OMG snart är vi nere på noll va? xD Nej 10 är den perfekta numret xD Hejdå skumtomtar Hejdå skumdoctor 23 dec, 2016 23:36 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD haha varför då? Mitt Hogwarts brev är FÖRSENAT! Man får bara hoppas att man kommer till Halblodslägret när jag är 12... Falangbyte vid 16 års ålder. Och sedan blir jag Gandalf vid 50. Mitt nörd liv^^ Eller 10... OMG snart är vi nere på noll va? xD Nej 10 är den perfekta numret xD Hejdå skumtomtar Hejdå Oswald xD
23 dec, 2016 23:37 |
|
Borttagen
|
^^ Ni är plågsamt underbara
23 dec, 2016 23:38 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
23 dec, 2016 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen