@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: dina språkkunskaper är otroliga för din ålder måste jag säga ;-) JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD 23 dec, 2016 23:12 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD Och jag är ålderlös....xD
23 dec, 2016 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: ^Skrivet av Borttagen: dina språkkunskaper är otroliga för din ålder måste jag säga ;-) JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD Åldertestet sa det så jag borde vara det 23 dec, 2016 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD 23 dec, 2016 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD 23 dec, 2016 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Det är typ storm ute. Blåser sjukt mycket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2016 23:20 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag..
23 dec, 2016 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... Haha var hon? Jag kom ihåg när man tittade på det när man var yngre xD Haha, nej. Alltid hatat den där kärringen, xD. Skrivet av Borttagen: JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD GRATTIS ALLY! xD Jag fyllde år förra månaden xD ja, tretton xD Annars så fyller man år bakåt i tiden. Yngre och yngre för varje dag.. Skulle vilja bli 11 igen xD 23 dec, 2016 23:22 |
|
thecellabration
Elev |
carrie fisher fick en hjärtattack??? hoppas hon kommer bli okej??? ))
23 dec, 2016 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Enligt SMHI ska det regna imorgon. Fuck! Det ska ju inte regna på julafton. Hoppas det inte blir mycket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2016 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen