@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
23 dec, 2016 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Allyson Till Tartaros? Alltså om jag inte kände dig skulle jag tyckt du var helgalen..... Jag är helgalen jag är vän med Tartaros.... 23 dec, 2016 22:45 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Allyson Till Tartaros? Alltså om jag inte kände dig skulle jag tyckt du var helgalen..... Jag är helgalen jag är vän med Tartaros.... Men han är ju ascool xD
23 dec, 2016 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Allyson Till Tartaros? Alltså om jag inte kände dig skulle jag tyckt du var helgalen..... Jag är helgalen jag är vän med Tartaros.... Men han är ju ascool xD Jag vet och hans coola ställe ska skrika till jorden att den ska öppna sig imorn så jag kan ta mig dit xD 23 dec, 2016 22:47 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Allyson Till Tartaros? Alltså om jag inte kände dig skulle jag tyckt du var helgalen..... Jag är helgalen jag är vän med Tartaros.... Men han är ju ascool xD Jag vet och hans coola ställe ska skrika till jorden att den ska öppna sig imorn så jag kan ta mig dit xD Hälsa från mig då!
23 dec, 2016 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Allyson Till Tartaros? Alltså om jag inte kände dig skulle jag tyckt du var helgalen..... Jag är helgalen jag är vän med Tartaros.... Men han är ju ascool xD Jag vet och hans coola ställe ska skrika till jorden att den ska öppna sig imorn så jag kan ta mig dit xD Hälsa från mig då! Okej! 23 dec, 2016 22:51 |
|
Borttagen
|
Har lite Häxan Surtant-vibes, xD.
23 dec, 2016 23:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
23 dec, 2016 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Har lite Häxan Surtant-vibes, xD. Åh Häxan surtant xD Ja, hon var min förebild... 23 dec, 2016 23:11 |
|
Borttagen
|
JAG HAR BLIVIT SJU ÅR GAMMAL xD
23 dec, 2016 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen