@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kan folk på mugglis sluta klaga på julen alla har blivit så negativa plötsligt. Jag har jobbigt med sociala interaktioner men tycker att det är mysigt med jul ändå
23 dec, 2016 21:49 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2016 21:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Morsan och farsan har lagt julklappar under granen nu...
Det ligger ett rektangulärt långt paket där som det står är till mig. Jag har ingen susning om vad det är......DET GÖR MIG GALEN AV NYFIKENHET! Heheeheheh
23 dec, 2016 21:52 |
|
Fjalar
Elev |
"Får man en rosa tröja med ett L på om man skriver in Li i kalendern?" - Vifast Fyrklöver 2016
23 dec, 2016 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden?? Kronos. VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN?? 23 dec, 2016 21:58 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden?? Kronos. VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN?? Ganska mycket xD
23 dec, 2016 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden?? Kronos. VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN?? Ganska mycket xD Självklart skulle du säga det... MEN VI MÅSTE STOPPA KRONOS!!! 23 dec, 2016 22:24 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden?? Kronos. VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN?? Ganska mycket xD Självklart skulle du säga det... MEN VI MÅSTE STOPPA KRONOS!!! Du känner mig alltför väl...... SÅ KLART VI MÅSTE!!
23 dec, 2016 22:25 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 dec, 2016 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden?? Kronos. VAD HAR HÄNT MED VÄRLDEN?? Ganska mycket xD Självklart skulle du säga det... MEN VI MÅSTE STOPPA KRONOS!!! Du känner mig alltför väl...... SÅ KLART VI MÅSTE!! EN TITAN-GUD FÅR INTE LEVA HÄR MIN VÄN TARTAROS SKA SE TILL SÅ HAN INTE FLYR ^MÅSTE NU STICKA DIT!!!!! 23 dec, 2016 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen