@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av thecellabration: känns verkligen inte som att det är julafton imorgon??? Eller hur! ! Jag fattar inte att det är julafton imorn!!! Har 0 julkänsla dessutom 23 dec, 2016 21:18 |
|
Salem
Lärare |
Hatar uppesittarkvällen lika mycket varje år.. Hoppet om att vinna existerar i början och dör lika fort varje gång.. Skiten är riggad I swear x)
23 dec, 2016 21:19 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av thecellabration: känns verkligen inte som att det är julafton imorgon??? Eller hur! ! Jag fattar inte att det är julafton imorn!!! Har 0 julkänsla dessutom I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS, I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS!!
23 dec, 2016 21:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: jag bor inte där, men det är min hemstad. Är hemma o firar jul med pappa. Bor i Östergötland. Skrivet av Obliviate_: FrAmme i Borlänge hos pappa. Då kör vi julfirande då visste inte att du bodde i borlänge bor i en utav orterna utanför Falun 23 dec, 2016 21:28 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av thecellabration: känns verkligen inte som att det är julafton imorgon??? Eller hur! ! Jag fattar inte att det är julafton imorn!!! Har 0 julkänsla dessutom saaaame känns knappt ens som att det är december 23 dec, 2016 21:36 |
|
Solkatten
Elev |
Går det inte i en mapp på datorn sortera foton efter tiden de var tagna? Det går ju att sortera dem efter datum, namn och så men inte efter tiden? För liksom de flesta var tagna samma dag och jag vill att man ska kunna se dem i den ordningen de var tagna liksom.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2016 21:36 |
|
Borttagen
|
Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden??
23 dec, 2016 21:43 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden?? Kronos.
23 dec, 2016 21:46 |
|
Frivolt
Elev |
Vann 100kr på bingolotto
23 dec, 2016 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Kan folk på mugglis sluta klaga på julen alla har blivit så negativa plötsligt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 dec, 2016 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen