Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23294 23295 23296 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av thecellabration:
känns verkligen inte som att det är julafton imorgon???



Eller hur! ! Jag fattar inte att det är julafton imorn!!! Har 0 julkänsla dessutom

23 dec, 2016 21:18

Salem
Lärare

Avatar


Hatar uppesittarkvällen lika mycket varje år.. Hoppet om att vinna existerar i början och dör lika fort varje gång.. Skiten är riggad I swear x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

23 dec, 2016 21:19

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av thecellabration:
känns verkligen inte som att det är julafton imorgon???



Eller hur! ! Jag fattar inte att det är julafton imorn!!! Har 0 julkänsla dessutom


I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS, I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

23 dec, 2016 21:19

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Skrivet av Obliviate_:
FrAmme i Borlänge hos pappa. Då kör vi julfirande då


visste inte att du bodde i borlänge bor i en utav orterna utanför Falun
jag bor inte där, men det är min hemstad. Är hemma o firar jul med pappa. Bor i Östergötland.

23 dec, 2016 21:28

thecellabration
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av thecellabration:
känns verkligen inte som att det är julafton imorgon???



Eller hur! ! Jag fattar inte att det är julafton imorn!!! Har 0 julkänsla dessutom


saaaame känns knappt ens som att det är december

23 dec, 2016 21:36

Solkatten
Elev

Avatar


Går det inte i en mapp på datorn sortera foton efter tiden de var tagna? Det går ju att sortera dem efter datum, namn och så men inte efter tiden? För liksom de flesta var tagna samma dag och jag vill att man ska kunna se dem i den ordningen de var tagna liksom.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 dec, 2016 21:36

Borttagen

Avatar


Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden??

23 dec, 2016 21:43

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kan inte fatta att om 3 timmar och 17 minuter är det JULAFTON vad har hänt med tiden??

Kronos.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

23 dec, 2016 21:46

Frivolt
Elev

Avatar


Vann 100kr på bingolotto

23 dec, 2016 21:47

Solkatten
Elev

Avatar


Kan folk på mugglis sluta klaga på julen alla har blivit så negativa plötsligt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 dec, 2016 21:47

1 2 3 ... 23294 23295 23296 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.