Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
Frivolt Jag förstår... Det tog faktiskt en månad för mig innan han svarade... ewe
Ja, vi kan flyga dit tillsammans så jag slipper all stress jag är mitt i just nu C: Men aja... Jag förstår iaf vad du menar!
7 apr, 2013 10:47 |
|
Kedjebrev
Elev |
haha bara pinsamt att en av mina mest besökta sidor är min crush ask.fm :---)
http://Kaosregn.blogg.se
7 apr, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Vet ni att världens bästa låt heter My Crush av China Anne McClain när är så jäv*a awsome! Måste lyssna!
7 apr, 2013 18:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
åh alltså jag har typ kanske en liten crush på en till kille i min klass
han var snäll mot mig och jag bara dog
11 apr, 2013 12:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: åh alltså jag har typ kanske en liten crush på en till kille i min klass han var snäll mot mig och jag bara dog Know how it feelz siz 11 apr, 2013 12:46 |
|
Kedjebrev
Elev |
alltså idag stod jag och mina kompisar + han och snackade om 50 shades of grey/sex/fistning/idk och då när vi sedan skulle ner och ut så hamnade vi bredvid varandra och jag kände ba asdfghjkl vi passar så bra med varandra i våra svarta kappor plz håll om mig och sen kan vi hångla hela kvällen
http://Kaosregn.blogg.se
11 apr, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kedjebrev: alltså idag stod jag och mina kompisar + han och snackade om 50 shades of grey/sex/fistning/idk och då när vi sedan skulle ner och ut så hamnade vi bredvid varandra och jag kände ba asdfghjkl vi passar så bra med varandra i våra svarta kappor plz håll om mig och sen kan vi hångla hela kvällen Hhaaha 11 apr, 2013 16:00 |
|
Dramione99
Elev |
Herregud, jag vet att jag är kär. Men jag vet inte i vem längre. Känns ibland som att jag bara är kär i kärleken, xD.
11 apr, 2013 16:14 |
|
Elma00
Elev |
Dramione99 Har kännt precis så för att tag sen...
Okej, jag är så här jättekär i en kille. Och jag är typ 90% säker på att han är kär i mig också. Vi är i samma Hemkunskaps grupp (vi blev det igår) och när han märkte det blev han typ glad, fast han typ försökte "gömma det". Sen så tittar stirrar han på mig jättemycket, och min kompis har kommit fram till att det inte är konstigt eller negativt. Det är första gången jag känt mig gillad tillbaka av någon, och vet inte riktigt hur jag ska göra ÄR så fruktansvärt glad, och allt är underbart.
11 apr, 2013 17:50
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-11 kl. 18:58
|
|
moaskywalkr
Elev |
11 apr, 2013 18:54 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen