Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: ofta! :O En sån har inte jag på min!!!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden? Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va? Längst uppe i högra hörnet, vid den röda ringen som jag har ritat på bilden. :3
12 mar, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: ofta! :O En sån har inte jag på min!!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden? Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va? Längst uppe i högra hörnet, vid den röda ringen som jag har ritat på bilden. :3 Vad konstigt! :s.. Jag har den på alla mina tumblrs, så vet inte vad orsaken är till att du inte har den. ;/ 12 mar, 2012 17:06 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har säkert gjort något fel!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: ofta! :O En sån har inte jag på min!!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden? Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va? Längst uppe i högra hörnet, vid den röda ringen som jag har ritat på bilden. :3 Vad konstigt! :s.. Jag har den på alla mina tumblrs, så vet inte vad orsaken är till att du inte har den. ;/
12 mar, 2012 17:10 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av ronnyponny: du måste gå in på fliken där dina Tumblr settings är, gå in på ''Blog settings'' och kryssa i ''Let people ask me questions''!Skrivet av Borttagen: ofta! :O En sån har inte jag på min!!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden? Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va? Längst uppe i högra hörnet, vid den röda ringen som jag har ritat på bilden. :3 12 mar, 2012 17:11 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av scarhead: aa, tack så jätte mycket!! Skrivet av ronnyponny: du måste gå in på fliken där dina Tumblr settings är, gå in på ''Blog settings'' och kryssa i ''Let people ask me questions''! Skrivet av Borttagen: ofta! :O En sån har inte jag på min!!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden? Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va? Längst uppe i högra hörnet, vid den röda ringen som jag har ritat på bilden. :3
12 mar, 2012 17:19 |
|
the-last-enemy
Elev |
Woho firar 16161 followers
The last enemy that shall be destroyed is Death 12 mar, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
^
... Jag har bara 48 just nu, haha. Men jag har dock inte haft den så länge. :s 12 mar, 2012 19:00 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska nog skapa en till tumblr... men vet inte vad jag ska ha för något tema... Vill göra en starkid- tumblr, men min vanliga tumblr har ju förvandlats till en starkid tumblr... typ VAD HETER DU?! 12 mar, 2012 19:27 |
|
si_tonks
Elev |
12 mar, 2012 20:06 |
|
scarhead
Lärare |
12 mar, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen