Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag bestämde mig för att ringa till Lilja
~ ring ~
19 aug, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
Plötsligt ringe min mobil. Det var dolt nummer. snyftande svarade jag.
"Hallå?
19 aug, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
" Lilja, vad har hänt? Är Mas där? Jag börjar att bli orolig " sa jag
19 aug, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
"Slampa! du kan dra åt helvete!
Jag slängde på luren.
"Du också,skrek jag och slängde ut mas.
Jag låste dörren.
19 aug, 2013 21:54
|
|
Borttagen
|
Jag blev helt chockad.
Jag tog på mig min jacka och gick ut i den mörka och kalla natten, jag mötte Mas
" Var har du varit? Gå hem och ta lite ansvar för våra barn!" Fräste jag och gick och knackade på Lilja
~ Knack ~
19 aug, 2013 21:56
|
|
Borttagen
|
Det knackade på dörren. Jag tittade i kikhålet. DEt var Kelly. Jag struntade i att öppna
19 aug, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
"om du lovar att den första som du har sex med frånochmed nu, ska du leva med resten Av ditt Liv sa jag och drack ett Luke-plyjucieelexir.när lilja inte såg jag började jucka lily
19 aug, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
(Eh jag har redan kastat ut luke)
19 aug, 2013 22:00
|
|
Borttagen
|
" Lilja! Öppna så kan vi prata ut " sa jag
19 aug, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
"Dra åt helvete,skrek jag.Jag vill aldrig mer se varken dig,Luke eller Mas!
19 aug, 2013 22:03
|
Du får inte svara på den här tråden.