Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 231 232 233 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag bestämde mig för att ringa till Lilja
~ ring ~

19 aug, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Plötsligt ringe min mobil. Det var dolt nummer. snyftande svarade jag.

"Hallå?

19 aug, 2013 21:52

Borttagen

Avatar


" Lilja, vad har hänt? Är Mas där? Jag börjar att bli orolig " sa jag

19 aug, 2013 21:53

Borttagen

Avatar


"Slampa! du kan dra åt helvete!

Jag slängde på luren.

"Du också,skrek jag och slängde ut mas.

Jag låste dörren.

19 aug, 2013 21:54

Borttagen

Avatar


Jag blev helt chockad.
Jag tog på mig min jacka och gick ut i den mörka och kalla natten, jag mötte Mas
" Var har du varit? Gå hem och ta lite ansvar för våra barn!" Fräste jag och gick och knackade på Lilja
~ Knack ~

19 aug, 2013 21:56

Borttagen

Avatar


Det knackade på dörren. Jag tittade i kikhålet. DEt var Kelly. Jag struntade i att öppna

19 aug, 2013 21:58

Borttagen

Avatar


"om du lovar att den första som du har sex med frånochmed nu, ska du leva med resten Av ditt Liv sa jag och drack ett Luke-plyjucieelexir.när lilja inte såg jag började jucka lily

19 aug, 2013 21:59

Borttagen

Avatar


(Eh jag har redan kastat ut luke)

19 aug, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


" Lilja! Öppna så kan vi prata ut " sa jag

19 aug, 2013 22:01

Borttagen

Avatar


"Dra åt helvete,skrek jag.Jag vill aldrig mer se varken dig,Luke eller Mas!

19 aug, 2013 22:03

1 2 3 ... 231 232 233 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.