Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
Håller med Savi, åh vad jag saknar de underbara mugglisnätterna i somras! </3 Tack förresten för komplimangerna Savi & Luna 1 ♥
![]()
14 okt, 2011 19:02 |
|
Celebikai
Elev |
14 okt, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Taaack Wilma, puss på dej! ♥
14 okt, 2011 19:15 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Celebikai: Ett skepp lastat med komplimanger går till *trumvirvel* Spoiler: Tryck här för att visa! Nawww jag känner mig träffad, tack! ♥
14 okt, 2011 19:16 |
|
superman
Elev |
Luna 1, same to you! ♥
14 okt, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 19:20 |
|
Somnium
Elev |
14 okt, 2011 19:25 |
|
childhoodlight
Elev |
expelliarmus
![]() ÅH finis ♥ Katla Gulledu, tack! Isis Alexima ![]() All for you, dear. Puss puss puss ♥ Savi Miss you too! Hoppas du har det fint i USA :* Luna 1 Ihhhk tack finis!
14 okt, 2011 19:46 |
|
Tonkss
Elev |
childhoodlight Du är en fin person med en mysig personlighet. Du skapar så många fina trådar, som man bara måste älska! Jag tycker också att du är väldigt stark och självsäker. Du är bäst, finis!♥
14 okt, 2011 20:12 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Tonkss: childhoodlight Du är en fin person med en mysig personlighet. Du skapar så många fina trådar, som man bara måste älska! Jag tycker också att du är väldigt stark och självsäker. Du är bäst, finis!♥ asklasdkladk vad glad jag blir, åh. Har varit en tuff vecka i skolan så det betyder mycket att läsa något sådant här i slutet av den! Tack tack tack raring. :*
14 okt, 2011 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen