Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
gross sobbing because of kum.
more gross sobbing because of colferstreet. NI GÖR INTE SAKEN BÄTTRE GUISE. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
17 sep, 2012 10:54 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av adliitam: Skrivet av ailiiin: Skrivet av ebkati: spoiler för fjärde avsnittet, vet inte hur sant det är men ändå Spoiler: Tryck här för att visa! hej jag är död. omg.. då var de det som är typ över hela twitter :o Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 17 sep, 2012 14:48 |
|
Ginny00
Elev |
ALLTSÅ OKEJ NU FÖLJER TYDLIGEN DIANNA AGRON MIG PÅ TWITTER
jag twittrar ju på svenska hon måste tro att jag har en hjärnstörning lär börja twittra på engelska VARFÖR I HELVETE FÖLJER HON MIG hon gör mig ju nervös Neeyum help me okej det är typ ett fanaccount men fortfarande det verkar typ vara skitstort? 17 sep, 2012 20:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-17 kl. 20:06
|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Ginny00: ALLTSÅ OKEJ NU FÖLJER TYDLIGEN DIANNA AGRON MIG PÅ TWITTER jag twittrar ju på svenska hon måste tro att jag har en hjärnstörning lär börja twittra på engelska VARFÖR I HELVETE FÖLJER HON MIG hon gör mig ju nervös Neeyum help me OMFG AN OWL IS ON IT'S WAY 17 sep, 2012 20:04 |
|
Savi
Elev |
17 sep, 2012 20:20 |
|
Miskel
Elev |
Ah, my brittana feels! ♥ Brittany har kommit så långt! ebkati: OMG JAG ÄR DÖD!!!! JAG KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ PÅ DET AVSNITTET! BRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANABRITTANA... BRITTANA IS SO ON...!
17 sep, 2012 20:36 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av adliitam: Skrivet av ailiiin: Skrivet av ebkati: spoiler för fjärde avsnittet, vet inte hur sant det är men ändå Spoiler: Tryck här för att visa! hej jag är död. omg.. då var de det som är typ över hela twitter :o Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''( NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
17 sep, 2012 21:07 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av ebkati: spoiler för fjärde avsnittet, vet inte hur sant det är men ändå Spoiler: Tryck här för att visa! hej jag är död. JESUS CHRISTTTTT. Vill se 4x04 SOO BADLY NOWWWW. ![]()
17 sep, 2012 21:20 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av ebkati: spoiler för fjärde avsnittet, vet inte hur sant det är men ändå Spoiler: Tryck här för att visa! hej jag är död. JESUS CHRISTTTTT. Vill se 4x04 SOO BADLY NOWWWW. Håller inte med! Kan de inte bara strunta i det där sista :''''(
17 sep, 2012 21:38 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Men alltså, han överlever ju. Det står ju i klartext. Men jag är nyfiken på omständigheterna
~MY TUMBLR~ 17 sep, 2012 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.























Mugglarportalen