Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Rätt... Mig har en kisse. ♥
PUM tycker inte om att stiga upp på morgonen.. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 dec, 2011 06:00 |
|
DivaWester
Elev |
Så rätt >.<
PUM är en Otaku? Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg 12 dec, 2011 07:10 |
|
Borttagen
|
Vad är det för något?
PUM lyssnar på musik? 12 dec, 2011 16:21 |
|
MizzNina
Elev |
Fel Inte just nu iaf..
PUM är yngre än 15? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 dec, 2011 16:32 |
|
Borttagen
|
Jajamensan. 12
PUM har varit medlem på Mugglarportalen i mer än ett år? 12 dec, 2011 17:00 |
|
LunaLove<3
Elev |
12 dec, 2011 17:33 |
|
MizzNina
Elev |
Lätt att jag har...
PUM tycker att Luna är irriterande? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 dec, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Nääää, absolut inte. Hon är ju otroligt cool!
PUM har haft (minst) två husdjur. 12 dec, 2011 17:41 |
|
DivaWester
Elev |
RÄTT, har haft ca 13 st
PUM Älskar tv spel? Diva~<3 http://fc04.deviantart.net/fs7/i/2005/218/2/5/Slytherin_Female_Pride_by_chi_but.jpg 12 dec, 2011 17:55 |
|
Borttagen
|
Det beror på vilket sorts teve-spel.
PUM gillar inte Gryffindor. 12 dec, 2011 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen