Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what Me tooooo!! 4 maj, 2012 19:25 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Förut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what Me tooooo!! Jag trodde att det var "Fuck The Way" xD Jaha. 4 maj, 2012 19:26 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what Det betyder det också O.e WTF!!!!! AlexZz and I are friends 4 ever <3
4 maj, 2012 19:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 4 kl. 19:27
|
|
_SanD_
Elev |
Det sägs att Nilo känner sig lite hopplös, och ligger nu i sängen och tittar på en av sina favvofilmer
4 maj, 2012 19:27 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Förut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what Me tooooo!! Jag trodde att det var "Fuck The Way" xD Haha, min kompis översatte det på sitt sätt; Spoiler: xDTryck här för att visa! 4 maj, 2012 19:31 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Ginny.:.Weasley: En grön flamingo sa att Ginny.:.Weasley ber henne att förklara vad det är hehe. Vet inte hellet O.o Vet bara vad wtf betyder och jag vill helst inte säga det TwT Haha XD Har alltid sagt Fuck The What när nån skriver ftw Skrivet av Borttagen: jag har också sagt så!! xDFörut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what
4 maj, 2012 19:31 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av linnvendela: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Förut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what Me tooooo!! Jag trodde att det var "Fuck The Way" xD Haha, min kompis översatte det på sitt sätt; Spoiler: xD Tryck här för att visa! Jomen... Så kan man ju också säga xD Jaha. 4 maj, 2012 19:32 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av linnvendela: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Förut trodde jag ftw var wtf baklänges. Fuck the what Me tooooo!! Jag trodde att det var "Fuck The Way" xD Haha, min kompis översatte det på sitt sätt; Spoiler: xD Tryck här för att visa! Jomen... Så kan man ju också säga xD Haha, ja, det är ju ett uttryck xD 4 maj, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
^Ett riktigt bra uttryck. Det ska jag använda
4 maj, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt? OMG! JAAAG! Goodie Vi behöver fler frivilliga. Jag är frivillig! Me too Och vi (aa, vi. Jag låtsas att jag har anställda, typ ewe) har tre stycken! 8D men ni får vänta tålmodigt 4 maj, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen