Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
§ Hedwig §
Elev |
Skrivet av Rymdkonungen: Skrivet av § Hedwig §: Rymdkonungen Det kan ju bli lite jobbigt om han som är kär i dig frågar chans, men om jag var han skulle jag vilja ha ett ärligt svar, och du kan ju säga nej på ett snällt sätt, typ: "Asså, jag är inte kär i dig, men det betyder ju inte att jag hatar dig eller så. Man kan ju inte välja vem man är kär i. Försök förstå." Jag vet att man kan vara OTROLIGT blyg mot personen man är kär i, men du kanske kan säga något, och så småningom lite mer till honom/i hans närhet, så att han lär känna dig och tvärtom. Som min signatur eller vad det heter säger: INGENTING ÄR OMÖJLIGT, BARA MER ELLER MINDRE BESVÄRLIGT! Aww tack finis, tror dessutom han jag är kär i vet om att jag gillar honom, det var en sak som hände och nu tittar han alltid lite på mig ibland LYCKA TILL! ![]()
5 apr, 2013 22:51 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ehm...Kill me?! xD Har just talat om för någon att jag är intresserad av denne..... Jagorkarintemedsånhär! xD Vad svarade personen..? c: Jag har varit i exakt samma sits som du... Man vill bara hoppa i ett paket och flyga till Mexiko eller något Cx Nejmen herregud här står jag och flummar i en av de typ allvarligaste trådarna på mugglis... Natthumor ni vet ._. Nejmen jag vet hur jobbigt det är, MEB det kommer bli bättre, lovar! ^.^
5 apr, 2013 22:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Cindy: Skrivet av Frivolt: Ehm...Kill me?! xD Har just talat om för någon att jag är intresserad av denne..... Jagorkarintemedsånhär! xD Vad svarade personen..? c: Jag har varit i exakt samma sits som du... Man vill bara hoppa i ett paket och flyga till Mexiko eller något Cx Nejmen herregud här står jag och flummar i en av de typ allvarligaste trådarna på mugglis... Natthumor ni vet ._. Nejmen jag vet hur jobbigt det är, MEB det kommer bli bättre, lovar! ^.^ Det vet jag inte, personen har inte svarat än xD Därför jag inte orkar med sånt här!! mwaah!! jaa, det är här inte första gången men det är lika jobbigt ändåååå!!! Jaa, ååh! I ett paket till Mexiko, JA TACK!! Hjälper du mig? xD Jaa, alltså ibland måste man få flumma bort sånt här...det blir lixom så lite lättare då på ngt sätt xD ja, jag är trött!! I hope soo! ^^ Tillslut blir det väl bra, dock kommer säkert våran vänskap att gå åt fanders men men....vad ska jag göra lixom? blir ju bara värre om jag ska gå runt o va intresserad av personen och låssas att jag bara vill va vän xD Bleeeh... 5 apr, 2013 22:55 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Frivolt Av det jag märker av dig som person här i chatten, så är jag ganska säker på att det kommer att gå bra!
Om det inte gör det så bli inte för besviken. Man kan ju inte välja vem man är kär i. PS.Du får så klart bli jätte besviken om det blir lättare då... ![]()
5 apr, 2013 23:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av § Hedwig §: Frivolt Av det jag märker av dig som person här i chatten, så är jag ganska säker på att det kommer att gå bra! Om det inte gör det så bli inte för besviken. Man kan ju inte välja vem man är kär i. PS.Du får så klart bli jätte besviken om det blir lättare då... Aw, taack du ♥ Men precis ^^ Alltså ibland händer sånt där och ja, som sagt det är inte första gången och jag har överlevt de gångerna så jag borde ju överleva det här också xD Lär väl bli jobbigt men som sagt, blir bättre sen! Tur det är helg och att jag inte har ngt planerat, ska stänga in mig själv och typ plugga och läsa en bok, och se serier!! Japp japp, asbra saker o göra när man har jobbiga saker man vill fly från!! Jo, det kommer ja bli men ska försöka komma ur det sen xD Men just nu är det jobbigt..D: 5 apr, 2013 23:15 |
|
Elma00
Elev |
Åh jag hartar att han ska vara så super gullig och snäll hela tiden! Jag hatar att han ska få mig att hoppas hela tiden, oh sen krossa mitt hjärta. Kan han inte bara säga om han gillar mig, eller inte?
6 apr, 2013 12:55 |
|
§ Hedwig §
Elev |
Elma00 Har du tänkt på att han kanske väntar på att du ska berätta? Så var det med min kompis och hennes pojkvän...
Jobbig situation... ![]()
6 apr, 2013 13:02 |
|
Elma00
Elev |
§ Hedwig § Men han är en person som inte alls är blyg när det gäller att fråga. Om han hade velat bli ihop med mig, så hade han förmodligen redan frågat.
6 apr, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Laallaallaallallalallalalalalallallalaaaaa, jag är glaaaad, men samtidigt nervööööööös, men tralalallalalalaaaaaa
7 apr, 2013 02:53 |
|
Borttagen
|
Lacoocaracha lacoocaracha!! *dansar en rolig magdans* im-orgon är det mååndag! Im-orgon är det måndag! Då får jag träffa min crush : D
Ooohhhh noooo jag är sjuuuk 7 apr, 2013 07:48 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen