Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
13 apr, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varsågod. Haha, tack!^^ Men jag suuuuger på att rita människor! Och armar! Kan nån ge ett bra tips?? Själv är jag också usel på att rita människor. Jag kan bara rita sådan kallade döda föremål eller helt påhittade. Så egentligen har jag nog inga tipps. Men jag ska kolla om bilden ligger kvar så att du får se hur dåligt jag ritar människor. Ja, lägg upp! Jag har lyckats rita en bra. och det var en alv.. Det där var en bardröm från början. ![]() En liknande, som inte alls är så bra. ![]() Ja, lite mer kladd. Men det är bara att öva. 13 apr, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Men dom var ju jättefina!^^
Särskilt Clownen! 13 apr, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack. Men dom var ju jättefina!^^ Särskilt Clownen! Det är en gycklare. Men jag har tyvärr inga tips. 13 apr, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Aha!^^
Ja, jag får väl helt enkelt fortsätta öva xD 13 apr, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det kommer säkert bli jättebra till sist ska du se. Aha!^^ Ja, jag får väl helt enkelt fortsätta öva xD Lycka till. 13 apr, 2012 21:50 |
|
mican00
Elev |
13 apr, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 22:10 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tyvärr gör jag inte det. Men du målar mycket bättre kroppar än mig! Det enda jag kan måla är ansikten... XD ![]()
13 apr, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
13 apr, 2012 22:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen