Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 mar, 2012 11:17 |
|
scarhead
Lärare |
ju mer och mer inspirations-bilder dyker upp på min dash, desto mer vill jag skapa en till tumblr x) kommer dock inte på något namn haha.
10 mar, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Ska nog skapa en till tumblr... men vet inte vad jag ska ha för något tema...
Vill göra en starkid- tumblr, men min vanliga tumblr har ju förvandlats till en starkid tumblr... typ 10 mar, 2012 21:21 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
10 mar, 2012 21:59 |
|
JoLizz
Elev |
Har gjort en bakrund på min nu. Hur ser den ut för er? Ser det bra ut?
reverberant-wingbeats.tumblr.com
![]()
11 mar, 2012 20:50 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska nog skapa en till tumblr... men vet inte vad jag ska ha för något tema... Vill göra en starkid- tumblr, men min vanliga tumblr har ju förvandlats till en starkid tumblr... typ Ska du börja vara aktiv på tumblr då? x) ♥ ![]()
11 mar, 2012 20:52 |
|
Twix
Elev |
^
^ Snygg! :'D 11 mar, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena.
Asså, va? 11 mar, 2012 20:56 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden?Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va?
12 mar, 2012 09:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: vart ser man medelanden? Öh.. Jag fick ett par meddelanden på tumblr, och när jag skulle svara dem, så kom det upp en ruta där det stog att det var en spambot som hade skickat meddelandet och att de skulle ta bort meddelandet så att jag slapp. När jag klickade bort rutan så var meddelandet borta, och så var det med alla meddelandena. Asså, va? Längst uppe i högra hörnet, vid den röda ringen som jag har ritat på bilden. :3 ![]() 12 mar, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen