Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"Okej,sa jg och satte mig bredvid honom.
19 aug, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag passade på att städa huset när Mas var borta
19 aug, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
" Luke, varje kväll när du har sommnat kommer han och har sex med Kelly, Kelly älskar Luke, Luke älskar Kelly, de vill ha barn och gifta sig," sa jag och kollade på lilja ledset
19 aug, 2013 21:38
|
|
Borttagen
|
"va?! Är det sant,sa jag sorgset
19 aug, 2013 21:40
|
|
Borttagen
|
" tyvärr" sa jag och kramade om lilja
19 aug, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
Jag började gråta.Jag höll om mas.
19 aug, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
" men vi två" sa jag och släppte lilja!
19 aug, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
"Va,vad menar du,snyftade jag
19 aug, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
19 aug, 2013 21:49
|
Du får inte svara på den här tråden.