Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
expelliarmus - *häller en hink med komplimanger över dig* =) ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 14 okt, 2011 10:05 |
|
Savi
Elev |
Well. Vart ska jag börja. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig så här kommer en lista på folk jag saknar lite för mycket och som är så bra!
kinshaw - älskar smyckena. Så fort jag har dem på mig får jag en massa komplimanger för dem! expelliarmus - FIN människa Elley - Tack för all hjälpen! Bhas - Vad ska jag säga? Saknaden är olidlig, vet inte hur jag överlever... </3 Jegli - Var ett bra tag sedan jag såg dig nu... childhoodlight, Kintsugi, GinnyOlivia, pandan, fannyy och många fler som jag saknar. Dessa "gamla" goda tider när alla var inloggade hela natten lång. Sommar 2011... :'
14 okt, 2011 15:21 |
|
kinshaw
Elev |
Savi, gullunge♥ vad roligt! du får säga åt de att köpa av mig ;3 haha. Men saknar dig hörru, hoppas vi är inne samtidigt på skype snart, vill ju veta hur du har det ♥
![]()
14 okt, 2011 15:23 |
|
MissMolly
Elev |
Klass 7 Örebro W-skola!♥
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 14 okt, 2011 15:31 |
|
expelliarmus
Elev |
14 okt, 2011 16:10 |
|
Luna 1
Elev |
Alltså afsjnvkfsbhsdbahgdjsg, jag skrev värsta långa fina komplimang listan och så vägrar datorn att skicka det! Alltså ajvsjvhbbvd, jag har inte heller tid att skriva om så.. GAH, dem jag skirver under ska veta att jag tycker dem är helt freaking AMAZING!
FIRST TO THE SLYTHERINS: avifors,superman,Moldemort,Salazar1,Kintsugi, kinshaw, Dante, Tomi, whirlwinds, jan, Pixie, Li, iidaahh, MelodyJoseph, Amandan THEN TO THE HUFFLPUFF: Katla, GinnyOlivia, MissMolly, Elin@, Ron, Protego, Erfa, Lamir, Stranger, ninja AND THEN TO THE GRYFFINDORS: childhoodlight, expelliarmus, Padfootie, MayoGryffindor, Ida S, cannedcorn, Elihhn, , Smile, Cyachi, Enchanted AT LAST, TO THE AMAZING RAVENCLAWS: Elley, pandan, lillamymin, Valmo, Savi, EMELESEL,, Wingardium Leviosa, KossanBerta, leumas vän, Adina, NEWBORN, LolligaLuna, soratanaka, Soul. Om jag glömt någon mer jag så sjukt mycket om ursäkt! Kommer säkert skriva fler komplimanger i framtiden! PUSS PÅ ER! ♥
Tumblr.
14 okt, 2011 17:01 |
|
Borttagen
|
Savi
Tack så mycket, hoppas du har det bra där du nu befinner dig. Saknar också sommaren på mugglis 2011, det var sjukt awesome! Många komplimanger till dig. Luna 1 Tack för att jag hamnade under personer som är "helt freaking AMAZING", men jag tror du har glömt en person under Ravenclawarna nämligen: Luna 1, så be nu dig själv om ursäkt. 14 okt, 2011 17:07 |
|
Ida S
Lärare |
Ett skepp kommer lastat... med komplimanger till Luna 1 ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 14 okt, 2011 17:35 |
|
Luna 1
Elev |
Tack ni båda ♥, jag ska försöka be henne om ursäkt, men hon har varit väldigt sur och frustrerad på mig den senatse tiden. Måste snacka lite förstånd med henne!
Tumblr.
14 okt, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Tack Luna 1, det finns få personer som dig, med sprudlande personlighet och en enorm mognad trots den unga åldern. Pöss!
14 okt, 2011 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen