Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Nej. Jag hänger med."
jag är jättecoolig älska mig plz 12 okt, 2013 14:51 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag öppnar ögonen. "Bra, då sticker vi till skolan"
jag är jättecoolig älska mig plz 12 okt, 2013 14:53 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag springer
jag är jättecoolig älska mig plz 12 okt, 2013 14:54 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 14:56 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag kommer först in!"
jag är jättecoolig älska mig plz 12 okt, 2013 15:00 |
|
ginny 23
Elev |
12 okt, 2013 15:00 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag förvandlar mig och springer snabbt om henne och tar ett långt språng in i entréhallen. Jag råkar göra märken i golvet när jag glider. Några skriker
jag är jättecoolig älska mig plz 13 okt, 2013 07:17 |
|
ginny 23
Elev |
13 okt, 2013 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen