Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
21 sep, 2012 22:18 |
|
HannaPanna
Elev |
21 sep, 2012 22:33 |
|
Pixie
Elev |
21 sep, 2012 22:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ooooh men fiiiinaste Li! Jag saknar dig också! Ditt skratt och din logik... och vaaaarför blev jag fett pepp på percy party nu då? vava? KRAMAR! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 sep, 2012 23:07 |
|
Minidjuret
Elev |
DarkBells- Massor av kramar till dig med vännen! ♥
21 sep, 2012 23:21 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Borttagen: kya för vi har bäst musiksmak ♥ Klart vi har! Kent, MCR, Green Day & P!ATD är bäst. ♥ ![]() ![]()
22 sep, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
J-star Black, pardus, Cara Riddle, Poison, Luna Chang, Drake, Hope Potter, Alicia, Seriously, Soda, VanessaLarsson, 3m3li3, Miss D Malfoy, Tamburlaine, FlamingSnitch, Elma00, Meeep, Wilhelm och Lisen563, ni förtjänar mitt allra största, ödmjukaste tack! Alla ni är läsare av min lilla fan fiction. Några av er har varit med sen början, andra tittade kanske bara in en gång eller är helt nya - men alla tog ni er tiden att läsa och skriva något, och det betyder ofantligt mycket för mig. Därför går dagens kramar utan tvekan till er! ♥
OBS till er andra: Länken till min fanfiction om Dumbledore och Grindelwald hittar ni här om ni skulle få lust att läsa http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18898&page=1 22 sep, 2012 01:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
22 sep, 2012 01:08 |
|
Borttagen
|
Jinx
Du är verkligen jätteduktig på att skriva så jag kommer följa enda till slutet. Även om det kommer vara sorgligt! 22 sep, 2012 01:12 |
|
Borttagen
|
alla mina vänner
22 sep, 2012 08:35 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen