Det senaste mugglis-skvallret!
Forum > Off Topic > Det senaste mugglis-skvallret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt? OMG! JAAAG! Goodie Vi behöver fler frivilliga. 4 maj, 2012 18:30 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt? OMG! JAAAG! Goodie Vi behöver fler frivilliga. Jag är frivillig! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 4 maj, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt? OMG! JAAAG! Goodie Vi behöver fler frivilliga. Jag är frivillig! Vad kul! En till bara. Vi behöver tre offer. c:< 4 maj, 2012 18:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Det sägs att EMELESEL har lärt sig vad ftw betyder!
4 maj, 2012 19:19 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
En grön flamingo sa att Ginny.:.Weasley ber henne att förklara vad det är hehe. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 4 maj, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: vem vill bli offer för en marshmallow i min första "riktiga" report på mugglisnytt? OMG! JAAAG! Goodie Vi behöver fler frivilliga. Jag är frivillig! Me too 4 maj, 2012 19:22 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: En grön flamingo sa att Ginny.:.Weasley ber henne att förklara vad det är hehe. For The Win xD Jaha. 4 maj, 2012 19:23 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: En grön flamingo sa att Ginny.:.Weasley ber henne att förklara vad det är hehe. Vet inte heller O.o Vet bara vad wtf betyder och jag vill helst inte säga det TwT AlexZz and I are friends 4 ever <3
4 maj, 2012 19:23 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Ginny.:.Weasley: En grön flamingo sa att Ginny.:.Weasley ber henne att förklara vad det är hehe. Vet inte hellet O.o Vet bara vad wtf betyder och jag vill helst inte säga det TwT Haha XD Har alltid sagt Fuck The What när nån skriver ftw 4 maj, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Förut trodde jag ftw var wtf baklänges.
Fuck the what 4 maj, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen